Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing (KMA / MARKE)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMA / MARKE - Marketing, Přírodovědecká fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Marketing, základní pojmy, trh, vznik marketingu, koncepty marketingu.2. Strategické plánování pro vztahový marketing.3. Analýza prostředí, etika a sociální zodpovědnost.4. Mezinárodní marketing, odlišnosti jednotlivých kultur.5. Marketingové informace, výzkum a průzkum trhu, analýza trhu.6. Nákupní chování zákazníků.7. Nákupní chování organizací.8. Segmentace trhu, zaměření na cílový segment.9. Produkt, hodnota a odlišnost produktu.10. Cenové strategie a programy.11. Distribuční cesty, řízení, tvorba, navrhování.12. Propagace, cíl, rozhodování, rozpočet.13. Public relation, přímý marketing.

Získané způsobilosti

Znalostmít znalosti z jednotlivých oblastí marketingu, konkrétně: analýza prostředí, průzkum trhu, nákupní chování jednotlivých subjektů v ekonomice, cenové strategie a distribuční kanály.

Literatura

A. Bovée. Contemporary advertising. Irwing Illinois, 1989. A. Wheeler. Designing Brand Identity: A Complete Guide to Creating, Building, and Maintaining Strong Brands. Wiley, 2006. ISBN ISBN0471746843.W. J. Keegan. Global marketing management. Prentice Hall Inc. Englewood Cliffs N.J., 1989. S. Godin. Les Secrets du marketing viral. Maxima, 2001. ISBN ISBN 2840012847.N. Terešenko, E. Tribunskaja, O. Koreň. Marketing. Vozmožna li praktika v style funk. Mann Ivanov i Šerber, 2005. ISBN ISBN 5-902862-07-.A. O. Putman. Marketing your services: A step by step guide for small businesses and professionals. Wiley, 1990. ISBN ISBN 0471509485.A. Ries, J. Trout. Positioning: The battle for your mind. Mc Graw Hill. ISBN ISBN0071373586.P. Kotler, G. Amstrong. Principles of Marketing. Prentice Hall Inc. Englewood Cliffs N.J., 1991. G. Ayling, J. Ayling. Rapid response advertising. Business and Professional publishing. ISBN ISBN 1875680578.

Požadavky

Zápočet: zpracovat 3 - 4 samostatné práce.Zkouška (ústní): student musí prokázat, že porozuměl probrané látce.

Garant

Mgr. Eva Bohanesová, Ph.D.

Vyučující

Bc. Marek HubkaBc. Marek Hubka