Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Projektový seminář 1 (KMI / PROS1)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMI / PROS1 - Projektový seminář 1, Přírodovědecká fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Studenti rozšíří a aplikují své dosavadní znalosti o tvorbě software a implementují stolní deskovou hru podle zadání, zpracují kompletní uživatelskou a programátorskou dokumentaci.1. Softwarové projekty: úvod do problematiky, specifikace variant zadání projektů, požadavky na softwarovou aplikaci2. Algoritmy deskových her: počítač jako hráč, algoritmus Minimax, algoritmus Alfa-Beta prořezávání3. Základy tvorby software: softwarové inženýrství, plánovité techniky tvorby softwaru a agilní techniky tvorby softwaru4. Analýza a návrh softwaru: postupy, techniky analýzy a návrhu, prezentace a srování modelových řešení vybraného projektu5. Nástroje pro podporu vývoje: ladění programu, dokumentace projektu6. Programování v OS Windows: principy a technologie, událostmi řízené aplikace, časovače7. Programování v OS GNU/Linux: principy a technologie, událostmi řízené aplikace, vlákna, přehled nástrojů pro vývoj

Získané způsobilosti

4. AnalýzaAnalyzuj daný problém a přemýšlej o jeho řešení.

Literatura

Matthew, N., Stones, R. a kol. Linux - Programujeme profesionálně. Computer Press, 2000. ISBN 80-7226-717-5.Robbins, J. Debugging Applications for Microsoft .NET and Microsoft Windows. Microsoft Press, 2003. ISBN 0-7356-1536-5.McConnell, S. Dokonalý kód. Computer Press, 2005. ISBN 80-251-0849-X.Petzold, C. Programming Windows, 5th ed. Microsoft Press, 1998. ISBN 1-57231-995-X.Steinwender, D., Friedel, F . Šachy na PC. Unis Publishing, 1996.

Požadavky

znalost algoritmizace, zvládnutí programovacího jazyka a vývojového prostředí pro implementaci projektu, zvládnutí problematiky tvorby software

Garant

Mgr. Tomáš Kühr, Ph.D.