Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Tvorba softwaru pro výuku 1 (KMI / TS1AV)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMI / TS1AV - Tvorba softwaru pro výuku 1, Přírodovědecká fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Předmět navazuje na řadu teoretických a praktických disciplín (algoritmická matematika, paradigmata programování, softwarová laboratoř,databázové a informační systémy, počítačová grafika) a směřuje k získání zkušeností, které jsou nutné k pochopení a zvládnutí jednotlivých etap vývoje software.Hlavním cílem předmětu je analýza, návrh a implementace reálného softwarového projektu, který by byl využitelný při výuce na střední škole.<ol><li>Pravidla vytváření softwaru pro výuku.<li>Specifikace vytvářeného software. Každý student si vybere zadání, který bude realizovat.<li>Pod vedením vyučujícího vytvoří zadání a specifikaci, kterou by měl software splňovat.<li>Vytvoření vize. Student zpracuje analýzu řešení formou programátorské dokumentace včetně skici uživatelského rozhraní.<li>Vytvořenou vizi projektu prezentuje v rámci semináře. Za to je mu udělen zápočet.</ol>

Získané způsobilosti

Aplikovat získané znalosti při tvorbě didaktického programu.

Literatura

Halvarson, M. Microsoft Visual Basic .NET Step by Step-Version 2003. Microsoft Press, 2003. ISBN 0-7356-1905-0.Evangelos P. Myslíme v jazyce VisualBasic .NET. Grada, 2003. ISBN 80-247-0371-8.Jandová, L. Počítačová výuka. Základy tvorby výukových programů. PF ZČU, 1995. ISBN 80-7043-147-4.Balena, F. Programming Microsoft Visual Basic .NET. Microsoft Press, 2002. ISBN 0-7356-1375-3.

Požadavky

Aktivní účast v hodině. Plnění zadaných úkolů. Složení písemného testu.

Garant

Mgr. Jiří Zacpal, Ph.D.