Předmět Projektový seminář 2 (KMI / YPS2)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMI / YPS2 - Projektový seminář 2, Přírodovědecká fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Studenti rozšíří a aplikují své dosavadní znalosti o tvorbě software a implementují stolní deskovou hru podle zadání, zpracují kompletní uživatelskou a programátorskou dokumentaci.1. Implementace uživatelského rozhraní v OS Windows: knihovny GDI, GDI+, práce s myší, implementace GUI u deskových her2. Implementace uživatelského rozhraní v OS GNU/Linux: knihovny GTK+, gtkmm, QT a wxWidgets, implementace GUI u deskových her3. Tvorba uživatelského rozhraní: obecné principy, přehled GUI prostředí a technologií, úloha ovládacích prvků a periferií v uživatelských rozhraních4. Human Intefrace Guidelines: Windows HIG, Gnome HIG a Apple HIG5. Základy práce se sockety: protokoly TCP a UDP, implementace v jazycích C, C# a Java
Získané způsobilosti
4. AnalýzaAnalyzuj daný problém a přemýšlej o jeho řešení.
Literatura
Jones, T. BSD Sockets Programming from a Multi-Language Perspective. Charles River Media, 2003. ISBN 1-58450-268-1.Robbins J. Debugging Applications for Microsoft .NET and Microsoft Windows. Microsoft Press, 2003. ISBN 0-7356-1536-5.Shneiderman, B., Plaisant, C. Designing the User Interface. Addison-Wesley, 1997. ISBN 0-201-69497.McConnell S. Dokonalý kód. Computer Press, 2005. ISBN 80-251-0849-X.Matthew N., Stones R. Linux - Programujeme profesionálně (Professional Linux Programming). Computer Press, 2001. ISBN 80-7226-532-6.Petzold, C. Programming Windows, 5th ed. Microsoft Press, 1998. ISBN 1-57231-995-X.Steinwender D., Friedel F. Šachy na PC. Unis Publishing, 1996. SELLS, R., WEINHARDT, M. Windows Forms 2.0 Programming. Addison-Wesley Professional, 2006.
Požadavky
znalost algoritmizace, zvládnutí programovacího jazyka a vývojového prostředí pro implementaci projektu, zvládnutí problematiky tvorby software
Garant
Mgr. Tomáš Kühr, Ph.D.