Předmět Marketing v optometrii (OPT / MAO)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu OPT / MAO - Marketing v optometrii, Přírodovědecká fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Obsahem je společný jazyk se zákazníkem, vedení prodejního rozhovoru, kontaktní fáze, argumentace, námitky a jejich řešení, uzavření kontraktu, analýzy a shrnutí.Příprava komunikačních prostředků a kampaní na koncového zákazníka. Tvorba záběru, definice cílové skupiny, definice prostředků, definice nástrojů, zdroje studií, volba komunikačního média, přípravy kampaně, realizace kampaně, zdroje, komunikace, distribuce, vyhodnocení výsledků kampaně, nástroje pro sledování průběhu kampaně, metody vyhodnocení kampaně, shrnutí výsledků, vedení prodejního rozhovoru, kontaktní fáze, argumentace, námitky a jejich řešení, uzavření kontraktu, analýzy .Internet jako reklamní médium. Search Engine Marketing, marketing vyhledávacích strojů, optimalizace stránek pro vyhledávací stroje, vyhledávače, historie vyhledávačů, současná situace vyhledávacích technologií na internetu, funkce vyhledávačů. Základy Search Engine Marketing, definice uživatele mého webu, požadované chování uživatele na mém webu. Search Engine Optimalizatin, principy SEO, zakázané metody, sledování výsledků a měření, kontrola dosažení cílů a zpětné ladění.
Získané způsobilosti
Předmět zaměřený na získání schopnosti aplikace poznatků.Ukázat schopnost aplikovat získané schopnosti a dovednosti při řešení konkrétních úloh v konkrétních situacích.
Literatura
Kotler, P., Keller, K. L. Marketing management. Grada Praha, 2007. Zlámal, J. Marketing ve zdravotnictví. Brno, NCONZO, 2005. Kotíková, H., Zlámal, J. Základy marketingu. UP Olomouc, 2006.
Požadavky
Znalosti v rozsahu přednášené problematiky.
Garant
RNDr. Jaroslav Wagner, Ph.D.
Vyučující
RNDr. Jaroslav Wagner, Ph.D.