Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Základní principy elektronického obchodo (KDMML / AZEOP)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KDMML / AZEOP - Základní principy elektronického obchodo, Dopravní fakulta J. Pernera, Univerzita Pardubice (UPa).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Základní pojmy elektronického obchodování.Formy realizace obchodu ve virtuálním prostředí.Internet a jeho role v rámci elektronického obchodu.Charakteristika různých způsobů připojení k Internetu.České a evropské strategické dokumenty z oblasti elektronického obchodování.Právní rámec elektronického obchodování.Finanční transakce na Internetu.Elektronické bankovnictví.Kryptografie, firewally, atd.Elektronické obchodování mezi právními subjekty.Bariéry rozvoje elektronického obchodování.Aplikace marketingu ve virtuálním prostředí.Závěr - shrnutí.

Získané způsobilosti

Po absolvování předmětu se student umí orientovat v základních pojmech souvisejících s realizací obchodu přes internet. Zná možnosti připojení k internetu. Rozumí obchodním modelům elektronického obchodování. Zná základní principy realizace finančních transakcí přes internet, včetně jejich zabezpečení. Zná základní české a evropské strategické dokumenty a právní normy týkající se elektronického obchodování. Zná základní principy mobilní komerce a internetového marketingu.

Literatura

Švadlenka, L., Madleňák, R. Elektronické obchodování. Praha, 2007. ISBN 80-86530-40-X.nullSCULLEY, A. B., WOODS, W. A. B2B Internetová tržište - Revoluce v obchodování mezi firmami. Praha: Grada, 2001. ISBN 80-247-0081-6.HLAVENKA, J. Dělejte byznys na Internetu. Praha: Computer Press, 2001. ISBN 80-722-637-14.KOSIUR, D. a kol. Elektronická komerce, principy a praxe. Brno: Computer Press, 1998. ISBN 80-7226-097-9.POUR, J. a kolektiv. Informační systémy a elektronické podnikání. Praha: VŠE, 2001. ISBN 80-245-0227-5.TONDR, L. Podnikáme s Internetem. Brno: Computer Press, 2002. ISBN 80-7226-729-9.

Požadavky

Student musí v průběhu semestru i při závěrečné zkoušce prokázat porozumění řešeným problémům. V rámci cvičení musí zpracovat semestrální projekt spočívající ve vytvoření elektronického obchodu fiktivní firmy. Konkrétní požadavky sdělí studentům vyučující v prvním týdnu semestru.

Garant

doc. Ing. Libor Švadlenka, Ph.D.

Vyučující

doc. Ing. Libor Švadlenka, Ph.D.Ing. Dalibor GottwaldIng. Jiří Husák