Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing a management (KDMML / MM)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KDMML / MM - Marketing a management, Dopravní fakulta J. Pernera, Univerzita Pardubice (UPa).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Předmět je složen z předmětů Management I, Marketing I, Marketing II a Controlling.

Získané způsobilosti

Složení SZZ.

Literatura

Wessling, H. Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM. Praha, 2002. Světlík J. Marketing, cesta k trhu. Zlín, 2005. ISBN 80-6280-400-4.nullKotler, P. Marketing Management. Praha, 1998. ISBN 80-7169-600-5.KOTLER, P. Marketing Management. 1. vyd. Grada Publishing. Praha, 1998. ISBN 80-7169-600-5.Řezníčk B., Šaradín P. Marketing v dopravě. Praha:Grada publishing, 2001. ISBN 80-247-0051-4.Havlíček K, Kašík M. Marketingové řízení malých a středních podniků. Praha, 2005. ISBN 80-7261-120-8.Melichar V., Ježek J. Ekonomika podniku. Pardubice, 2003. FREIBERG, F. Finanční controlling - Koncepce finanční stability firmy. Praha: Management Press, 1996. ISBN 80-85943-03-4.BUČEK, O. a kol. Kontroling. Žilina: EDIS, Žilinská univerzita, 2004. ISBN 80-8070-284-5.Veber, J. a kolektiv:. Management - základy, prosperita, globalizace. Praha: Management Press, 2000. ISBN 8072610295.Hittmár Š., Kampf R. Management I. Pardubice, 1997. ISBN 80-7194-111-5.KOONTZ, H., WEIHRICH, H.:. Management. Praha: Victoria Publishing, 1993. ISBN 8085605457.Světlík, J. Marketing pro evropský trh. Praha: Grada Publishing, 2003. Janečková L., Vaštíková M. Marketing služeb. Praha: Grada, 2000. Řezníček B., Šaradín P. Marketing v dopravě. Praha:Grada, 2001. Storbaka, K.,Lehtinen, J.R. Řízení vztahů se zákazníky. Praha: Grada publishing, 2002. Horáková, H. Strategický marketing. Praha: Grada, 2000.

Požadavky

Zodpovězení jedné otázky z přehledu probrané látky před zkušební komisí, zodpovězení otázek členů komise k zadanému okruhu znalostí.