Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Elektronický obchod (KDMML / PELOK)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KDMML / PELOK - Elektronický obchod, Dopravní fakulta J. Pernera, Univerzita Pardubice (UPa).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Definice pojmu elektronické podnikaní a obchodovaní.Obchodní modely elektronického obchodovaní a Internetu.Finanční transakce v prostředí Internetu.Elektronické bankovnictví.Bezpečnost elektronického obchodovaní.Legislativní zabezpečení elektronického obchodovaní.Elektronický trh B2B.Mobilní komerce.Internetový marketing. Závěr.

Získané způsobilosti

Po absolvování předmětu student umí definovat elektronické podnikání a elektronické obchodování. Zná obchodní modely elektronického obchodování. Zná možnosti připojení k Internetu, rozumí finančním transakcím realizovaným v síti Internet, včetně jejich zabezpečení. Rozumí státní politice a legislativě v oblasti týkající se elektronického obchodování. Zná principy internetového marketingu a umí realizovat a vyhodnotit marketingové průzkumy realizované přes Internet.

Literatura

Švadlenka, L., Madleňák, R. Elektronické obchodování. Praha, 2007. ISBN 80-86530-40-X.nullSCULLEY, A. B., WOODS, W. A. B2B Internetová tržište - Revoluce v obchodování mezi firmami. Praha: Grada, 2001. ISBN 80-247-0081-6.HLAVENKA, J. Dělejte byznys na Internetu. Praha: Computer Press, 2001. ISBN 80-722-637-14.KOSIUR, D. a kol. Elektronická komerce, principy a praxe. Brno: Computer Press, 1998. ISBN 80-7226-097-9.POUR, J. a kolektiv. Informační systémy a elektronické podnikání. Praha: VŠE, 2001. ISBN 80-245-0227-5.TONDR, L. Podnikáme s Internetem. Brno: Computer Press, 2002. ISBN 80-7226-729-9.

Požadavky

Student musí v průběhu semestru i při závěrečné zkoušce prokázat porozumění řešeným problémům. Student musí zpracovat semestrální projekt spočívající ve vytvoření elektronického obchodu fiktivní firmy. Konkrétní požadavky sdělí studentům vyučující v prvním týdnu semestru.

Garant

doc. Ing. Libor Švadlenka, Ph.D.

Vyučující

doc. Ing. Libor Švadlenka, Ph.D.