Předmět Elektronický obchod (KDMML / PELOK)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KDMML / PELOK - Elektronický obchod, Dopravní fakulta J. Pernera, Univerzita Pardubice (UPa).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Definice pojmu elektronické podnikaní a obchodovaní.Obchodní modely elektronického obchodovaní a Internetu.Finanční transakce v prostředí Internetu.Elektronické bankovnictví.Bezpečnost elektronického obchodovaní.Legislativní zabezpečení elektronického obchodovaní.Elektronický trh B2B.Mobilní komerce.Internetový marketing. Závěr.
Získané způsobilosti
Po absolvování předmětu student umí definovat elektronické podnikání a elektronické obchodování. Zná obchodní modely elektronického obchodování. Zná možnosti připojení k Internetu, rozumí finančním transakcím realizovaným v síti Internet, včetně jejich zabezpečení. Rozumí státní politice a legislativě v oblasti týkající se elektronického obchodování. Zná principy internetového marketingu a umí realizovat a vyhodnotit marketingové průzkumy realizované přes Internet.
Literatura
Švadlenka, L., Madleňák, R. Elektronické obchodování. Praha, 2007. ISBN 80-86530-40-X.nullSCULLEY, A. B., WOODS, W. A. B2B Internetová tržište - Revoluce v obchodování mezi firmami. Praha: Grada, 2001. ISBN 80-247-0081-6.HLAVENKA, J. Dělejte byznys na Internetu. Praha: Computer Press, 2001. ISBN 80-722-637-14.KOSIUR, D. a kol. Elektronická komerce, principy a praxe. Brno: Computer Press, 1998. ISBN 80-7226-097-9.POUR, J. a kolektiv. Informační systémy a elektronické podnikání. Praha: VŠE, 2001. ISBN 80-245-0227-5.TONDR, L. Podnikáme s Internetem. Brno: Computer Press, 2002. ISBN 80-7226-729-9.
Požadavky
Student musí v průběhu semestru i při závěrečné zkoušce prokázat porozumění řešeným problémům. Student musí zpracovat semestrální projekt spočívající ve vytvoření elektronického obchodu fiktivní firmy. Konkrétní požadavky sdělí studentům vyučující v prvním týdnu semestru.
Garant
doc. Ing. Libor Švadlenka, Ph.D.
Vyučující
doc. Ing. Libor Švadlenka, Ph.D.