Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing I (KDMML / PMG1K)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KDMML / PMG1K - Marketing I, Dopravní fakulta J. Pernera, Univerzita Pardubice (UPa).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Podstata marketingu a jeho role v podniku a ve společnosti. Trh a marketing, tržní kategorie, tržní subjekty, ukazatelé trhu.Identifikace tržních segmentu, tržní cílení a tržní umístění. Marketingové prostředí podniku.Marketingový informační systém a jeho podsystémy. Marketingový výzkum, proces marketingového výzkumu.Budování zákaznické spokojenosti pomocí kvality, služby a hodnoty. Kupní chování spotřebitelů a organizací.Analýza konkurence a chování konkurence. Nabídka a poptávka jako marketingové kategorie.Marketingové plánování, proces tvorby marketingového plánu.

Získané způsobilosti

Po absolvování předmětu bude student rozumět marketingové podnikatelské koncepci, poznat roli marketingu v podniku a nákupní chování spotřebitelů a organizací. Bude ovládat segmentaci trhu, tržní cílení, poznávání konkurence, nabídku a poptávku na trhu, sestavování marketingového plánu včetně využití marketingového mixu.

Literatura

Světlík J. Marketing, cesta k trhu. Zlín, 2005. ISBN 80-6280-400-4.nullKotler, P. Marketing Management. Praha, 1998. ISBN 80-7169-600-5.Řezníčk B., Šaradín P. Marketing v dopravě. Praha:Grada publishing, 2001. ISBN 80-247-0051-4.Havlíček K, Kašík M. Marketingové řízení malých a středních podniků. Praha, 2005. ISBN 80-7261-120-8.

Požadavky

Student musí v průběhu semestru i při zkoušce prokázat porozumění řešeným obchodním a marketingovým případům, uplatňování marketingové podnikatelské filozofii, základním tržním kategoriím a zpracování marketingového plánu. Konkrétní požadavky sdělí studentům vyučující v prvním týdnu semestru.

Garant

doc. Ing. Ivo Drahotský, Ph.D.

Vyučující

Ing. Jan Chocholáč