Předmět Marketing I (KDMML / PMG1K)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KDMML / PMG1K - Marketing I, Dopravní fakulta J. Pernera, Univerzita Pardubice (UPa).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Podstata marketingu a jeho role v podniku a ve společnosti. Trh a marketing, tržní kategorie, tržní subjekty, ukazatelé trhu.Identifikace tržních segmentu, tržní cílení a tržní umístění. Marketingové prostředí podniku.Marketingový informační systém a jeho podsystémy. Marketingový výzkum, proces marketingového výzkumu.Budování zákaznické spokojenosti pomocí kvality, služby a hodnoty. Kupní chování spotřebitelů a organizací.Analýza konkurence a chování konkurence. Nabídka a poptávka jako marketingové kategorie.Marketingové plánování, proces tvorby marketingového plánu.
Získané způsobilosti
Po absolvování předmětu bude student rozumět marketingové podnikatelské koncepci, poznat roli marketingu v podniku a nákupní chování spotřebitelů a organizací. Bude ovládat segmentaci trhu, tržní cílení, poznávání konkurence, nabídku a poptávku na trhu, sestavování marketingového plánu včetně využití marketingového mixu.
Literatura
Světlík J. Marketing, cesta k trhu. Zlín, 2005. ISBN 80-6280-400-4.nullKotler, P. Marketing Management. Praha, 1998. ISBN 80-7169-600-5.Řezníčk B., Šaradín P. Marketing v dopravě. Praha:Grada publishing, 2001. ISBN 80-247-0051-4.Havlíček K, Kašík M. Marketingové řízení malých a středních podniků. Praha, 2005. ISBN 80-7261-120-8.
Požadavky
Student musí v průběhu semestru i při zkoušce prokázat porozumění řešeným obchodním a marketingovým případům, uplatňování marketingové podnikatelské filozofii, základním tržním kategoriím a zpracování marketingového plánu. Konkrétní požadavky sdělí studentům vyučující v prvním týdnu semestru.
Garant
doc. Ing. Ivo Drahotský, Ph.D.
Vyučující
Ing. Jan Chocholáč