Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing II (KDMML / PMG2K)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KDMML / PMG2K - Marketing II, Dopravní fakulta J. Pernera, Univerzita Pardubice (UPa).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Marketingové nástroje a jejich aplikace. Produkt, životní cyklus produktu.Cena, faktory tvorby ceny, metody tvorby ceny. Tvorba a řízení marketingových cest.Nástroje komunikačního mixu - reklama, podpora prodeje, osobní prodej, public relations.Lidský faktor jako prvek marketingového mixu. Procesy jako prvek marketingového mixu.Přímý marketing a elektronický marketing. Základní rozhodování v mezinárodním marketingu.Organizace a řízení marketingu v podniku. Hodnocení výsledků marketingových činností- marketingová kontrola a audit.Marketing služeb, specifika služeb a jejich vliv na marketing.Marketing a kvalita dopravních služeb. Řízení vztahů se zákazníky, měření spokojenosti zákazníků.

Získané způsobilosti

V návaznosti na poznatky z Marketingu I bude student rozumět podrobněji jednotlivým marketingovým nástrojům. Jejich uplatňování v podnikatelské činnosti, přímému marketingu, organizaci a řízení marketinku. Je schopen porozumět vztahům mezi marketingem a kvalitou a tvorbě hodnoty pro zákazníka.

Literatura

Řezníčk B., Šaradín P. Marketing v dopravě. Praha:Grada publishing, 2001. ISBN 80-247-0051-4.Patalas, Thomas. Guerillový marketing. Praha, 2009. ISBN 978-80-247-2484-3.Janouch, Viktor. Internetový marketing. Brno, 2010. ISBN 978-80-251-2795-7.Hendl, Jan. Kvalitativní výzkum. Praha, 2012. ISBN 978-80-262-0219-6.Kotler P., Keller K. Marketing management. Praha Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.Vaštíková, Miroslava. Marketing služeb efektivně a moderně. Praha, 2008. ISBN 978-80-247-2721-9.Palmer, Adrian. Principles of services marketing. Maidenhead McGraw-Hill Higher Education, c2011, 2011. ISBN 978-0-07-712951-4.Bureš, Ivan. 10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku. Praha, 2006. ISBN 80-7261-149-6.

Požadavky

Student musí v průběhu semestru i při zkoušce prokázat porozumění uplatňování marketingových nástrojů formou modelu 6P, organizovat a řídit marketingové činnosti v podniku v návaznosti na požadavky kvality. Konkrétní požadavky sdělí studentům vyučující v prvním týdnu semestru.

Garant

Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.

Vyučující

Ing. Jan Chocholáč