Předmět Marketing II (KDMML / PMG2P)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KDMML / PMG2P - Marketing II, Dopravní fakulta J. Pernera, Univerzita Pardubice (UPa).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Marketingové nástroje a jejich aplikace.Produkt, životní cyklus produktu.Cena, faktory tvorby ceny, metody tvorby ceny.Tvorba a řízení marketingových cest.Nástroje komunikačního mixu - reklama, podpora prodeje, osobní prodej, public relations.Lidský faktor jako prvek marketingového mixu.Procesy jako prvek marketingového mixu.Přímý marketing a elektronický marketing.Základní rozhodování v mezinárodním marketingu.Organizace a řízení marketingu v podniku.Hodnocení výsledků marketingových činností.- marketingová kontrola a audit.Marketing služeb, specifika služeb a jejich vliv na marketing.Marketing a kvalita dopravních služeb. Řízení vztahů se zákazníky, měření spokojenosti zákazníků.
Získané způsobilosti
V návaznosti na poznatky z Marketingu I bude student rozumět podrobněji jednotlivým marketingovým nástrojům. Jejich uplatňování v podnikatelské činnosti, přímému marketingu, organizaci a řízení marketinku. Je schopen porozumět vztahům mezi marketingem a kvalitou a tvorbě hodnoty pro zákazníka.
Literatura
Řezníčk B., Šaradín P. Marketing v dopravě. Praha:Grada publishing, 2001. ISBN 80-247-0051-4.Patalas, Thomas. Guerillový marketing. Praha, 2009. ISBN 978-80-247-2484-3.Janouch, Viktor. Internetový marketing. Brno, 2010. ISBN 978-80-251-2795-7.Hendl, Jan. Kvalitativní výzkum. Praha, 2012. ISBN 978-80-262-0219-6.Kotler P., Keller K. Marketing management. Praha Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.Vaštíková, Miroslava. Marketing služeb efektivně a moderně. Praha, 2008. ISBN 978-80-247-2721-9.Palmer, Adrian. Principles of services marketing. Maidenhead McGraw-Hill Higher Education, c2011, 2011. ISBN 978-0-07-712951-4.Bureš, Ivan. 10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku. Praha, 2006. ISBN 80-7261-149-6.
Požadavky
Student musí v průběhu semestru i při zkoušce prokázat porozumění uplatňování marketingových nástrojů formou modelu 6P, organizovat a řídit marketingové činnosti v podniku v návaznosti na požadavky kvality. Konkrétní požadavky sdělí studentům vyučující v prvním týdnu semestru.
Garant
Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Vyučující
Ing. Jan ChocholáčIng. Jan Chocholáč