Předmět Marketing v poštovních službách (KDMML / PMRSP)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KDMML / PMRSP - Marketing v poštovních službách, Dopravní fakulta J. Pernera, Univerzita Pardubice (UPa).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Vysvětlení základních marketingových pojmů.Marketingový management.Marketingové plánování podniku.Sběr marketingových informací a segmentace trhu.Konkurence.Životní cyklus produktu a cenotvorba.Marketingové cesty.Marketingová komunikace.Marketingové prostředí EU.Marketing ve službách.Specifika sektoru poštovních služeb.Marketingový mix v poštovních službách, tj. produkt, cena, prodejní místo, propagace, lidé , procesy a materiálové prostředí v sektoru poštovních služeb.
Získané způsobilosti
Po absolvování předmětu se student umí orientovat v základních marketingových pojmech. Umí marketingově plánovat, umí analyzovat marketingové prostředí nejen poštovního podniku, a to i na základě vlastního marketingového výzkumu. Zná principy cenotvorby. Dokáže analyzovat různé varianty distribuce zboží a služeb. Zná specifika marketingu služeb a potažmo poštovních služeb a umí aplikovat 7 P marketingového mixu do oblasti poštovních služeb.
Literatura
Švadlenka, L. Marketing v poštovních službách. Pardubice, 2006. ISBN 80-7194-839-X.Švadlenka, L., Chromcová, B. Marketing v poštovních službách - stud. opora. Pardubice, 2013. ISBN 978-80-7395-599-1.KOTLER, P.:. Marketing od A-Z. Praha: Management Press, 2003. ISBN 8072610104.JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M.:. Marketing služeb, Praha: Grada Publishing, 2000. ISBN 8071699450.FORET, M., SLÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum. Praha, 2003. ISBN 80-247-0385-8.HAGUE, P. Průzkum trhu. Brno, 2003. ISBN 80-7226-917-8.
Požadavky
Student musí v průběhu semestru i při závěrečné zkoušce prokázat porozumění řešeným problémům a schopnost samostatně či v týmu studentů řešit zadané případové studie. Konkrétní požadavky sdělí studentům vyučující v prvním týdnu semestru.
Garant
doc. Ing. Libor Švadlenka, Ph.D.
Vyučující
doc. Ing. Libor Švadlenka, Ph.D.Ing. Daniel Salava, Ph.D.