Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing v poštovních službách (KDMML / PMRSP)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KDMML / PMRSP - Marketing v poštovních službách, Dopravní fakulta J. Pernera, Univerzita Pardubice (UPa).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Vysvětlení základních marketingových pojmů.Marketingový management.Marketingové plánování podniku.Sběr marketingových informací a segmentace trhu.Konkurence.Životní cyklus produktu a cenotvorba.Marketingové cesty.Marketingová komunikace.Marketingové prostředí EU.Marketing ve službách.Specifika sektoru poštovních služeb.Marketingový mix v poštovních službách, tj. produkt, cena, prodejní místo, propagace, lidé , procesy a materiálové prostředí v sektoru poštovních služeb.

Získané způsobilosti

Po absolvování předmětu se student umí orientovat v základních marketingových pojmech. Umí marketingově plánovat, umí analyzovat marketingové prostředí nejen poštovního podniku, a to i na základě vlastního marketingového výzkumu. Zná principy cenotvorby. Dokáže analyzovat různé varianty distribuce zboží a služeb. Zná specifika marketingu služeb a potažmo poštovních služeb a umí aplikovat 7 P marketingového mixu do oblasti poštovních služeb.

Literatura

Švadlenka, L. Marketing v poštovních službách. Pardubice, 2006. ISBN 80-7194-839-X.Švadlenka, L., Chromcová, B. Marketing v poštovních službách - stud. opora. Pardubice, 2013. ISBN 978-80-7395-599-1.KOTLER, P.:. Marketing od A-Z. Praha: Management Press, 2003. ISBN 8072610104.JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M.:. Marketing služeb, Praha: Grada Publishing, 2000. ISBN 8071699450.FORET, M., SLÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum. Praha, 2003. ISBN 80-247-0385-8.HAGUE, P. Průzkum trhu. Brno, 2003. ISBN 80-7226-917-8.

Požadavky

Student musí v průběhu semestru i při závěrečné zkoušce prokázat porozumění řešeným problémům a schopnost samostatně či v týmu studentů řešit zadané případové studie. Konkrétní požadavky sdělí studentům vyučující v prvním týdnu semestru.

Garant

doc. Ing. Libor Švadlenka, Ph.D.

Vyučující

doc. Ing. Libor Švadlenka, Ph.D.Ing. Daniel Salava, Ph.D.