Předmět Teorie a aplikace marketingu v dopravě (KDMML / PTMDP)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KDMML / PTMDP - Teorie a aplikace marketingu v dopravě, Dopravní fakulta J. Pernera, Univerzita Pardubice (UPa).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Role marketingu pro efektivní fungování podniku.Dopravní služby, třídění, specifické vlastnosti a jejich vliv na marketing.Marketingový mix dopravních služeb.Marketing a mezinárodní podnikání.Mezinárodní prostředí a jeho vliv na podnikání.Formy vstupu firem na mezinárodní trhy.Segmentace mezinárodních trhů.Uplatnění marketingových nástrojů v mezinárodním marketingu.Marketing pro evropský trh.Trh EU, strategie vstupu na jednotný evropský trh, zvláštnosti uplatňování marketingových nástrojů na trhu EU.Internet a marketing, základní charakteristiky internetu. Marketingový výzkum na internetu.Marketingový mix a internet, obchodování na internetu.Strategický marketingový proces a jeho etapy.Marketingové řízení malých a středních podniků.Vztah k zákazníkům pomocí CRM, strategie CRM, nástroje CRM a zákaznická politika.Řízení vztahů s klíčovými zákazníky.Charakteristiky klíčových zákazníků.Strategie vztahů s klíčovými zákazníky.
Získané způsobilosti
Po absolvování předmětu student ovládá další poznatky z marketingu, jako jsou zvláštnosti uplatňování marketingu v dopravě, zahraniční marketing, internetový marketing, marketingové řízení malých a středních firem a řízení vztahů se zákazníky.
Literatura
Wessling, H. Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM. Praha, 2002. Patalas, Thomas. Guerillový marketing. Praha, 2009. ISBN 978-80-247-2484-3.Janouch, Viktor. Internetový marketing. Brno, 2010. ISBN 978-80-251-2795-7.Hendl, Jan. Kvalitativní výzkum. Praha, 2012. ISBN 978-80-262-0219-6.Kotler P., Keller K. Marketing management. Praha Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.Vaštíková, Miroslava. Marketing služeb efektivně a moderně. Praha, 2008. ISBN 978-80-247-2721-9.Řezníček B., Šaradín P. Marketing v dopravě. Praha:Grada, 2001. Palmer, Adrian. Principles of services marketing. Maidenhead McGraw-Hill Higher Education, c2011, 2011. ISBN 978-0-07-712951-4.Horáková, H. Strategický marketing. Praha: Grada, 2000. nullBureš, Ivan. 10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku. Praha, 2006. ISBN 80-7261-149-6.
Požadavky
Student musí v průběhu semestru i při zkoušce prokázat porozumění uplatňování marketingových v dopravních službách, v podnikání na zahraničních trzích, při uplatňování internetu v marketingu a metodě CRM. Konkrétní požadavky sdělí studentům vyučující v prvním týdnu semestru.
Garant
Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Vyučující
Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.