Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Teorie a aplikace marketingu v dopravě (KDMML / PTMDP)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KDMML / PTMDP - Teorie a aplikace marketingu v dopravě, Dopravní fakulta J. Pernera, Univerzita Pardubice (UPa).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Role marketingu pro efektivní fungování podniku.Dopravní služby, třídění, specifické vlastnosti a jejich vliv na marketing.Marketingový mix dopravních služeb.Marketing a mezinárodní podnikání.Mezinárodní prostředí a jeho vliv na podnikání.Formy vstupu firem na mezinárodní trhy.Segmentace mezinárodních trhů.Uplatnění marketingových nástrojů v mezinárodním marketingu.Marketing pro evropský trh.Trh EU, strategie vstupu na jednotný evropský trh, zvláštnosti uplatňování marketingových nástrojů na trhu EU.Internet a marketing, základní charakteristiky internetu. Marketingový výzkum na internetu.Marketingový mix a internet, obchodování na internetu.Strategický marketingový proces a jeho etapy.Marketingové řízení malých a středních podniků.Vztah k zákazníkům pomocí CRM, strategie CRM, nástroje CRM a zákaznická politika.Řízení vztahů s klíčovými zákazníky.Charakteristiky klíčových zákazníků.Strategie vztahů s klíčovými zákazníky.

Získané způsobilosti

Po absolvování předmětu student ovládá další poznatky z marketingu, jako jsou zvláštnosti uplatňování marketingu v dopravě, zahraniční marketing, internetový marketing, marketingové řízení malých a středních firem a řízení vztahů se zákazníky.

Literatura

Wessling, H. Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM. Praha, 2002. Patalas, Thomas. Guerillový marketing. Praha, 2009. ISBN 978-80-247-2484-3.Janouch, Viktor. Internetový marketing. Brno, 2010. ISBN 978-80-251-2795-7.Hendl, Jan. Kvalitativní výzkum. Praha, 2012. ISBN 978-80-262-0219-6.Kotler P., Keller K. Marketing management. Praha Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.Vaštíková, Miroslava. Marketing služeb efektivně a moderně. Praha, 2008. ISBN 978-80-247-2721-9.Řezníček B., Šaradín P. Marketing v dopravě. Praha:Grada, 2001. Palmer, Adrian. Principles of services marketing. Maidenhead McGraw-Hill Higher Education, c2011, 2011. ISBN 978-0-07-712951-4.Horáková, H. Strategický marketing. Praha: Grada, 2000. nullBureš, Ivan. 10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku. Praha, 2006. ISBN 80-7261-149-6.

Požadavky

Student musí v průběhu semestru i při zkoušce prokázat porozumění uplatňování marketingových v dopravních službách, v podnikání na zahraničních trzích, při uplatňování internetu v marketingu a metodě CRM. Konkrétní požadavky sdělí studentům vyučující v prvním týdnu semestru.

Garant

Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.

Vyučující

Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.