Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Strategický management (KEMCH / C560)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KEMCH / C560 - Strategický management, Fakulta chemicko-technologická, Univerzita Pardubice (UPa).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Charakteristika tržního prostředí v simulační manažerské hře tvorby tržně orientované strategie podniku MARKSTRAT. Pokyny ke studiu studentského manuálu a vysvětlení pojmů, používaných v simulaci.Makroprostředí a mikroprostření v MARKSTRATU a jeho analýza, seskupení studentů do manažerských týmů, trénink práce se studentským SW simulační manažerské hry MARKSTRAT.Studie výzkumu trhu k analýze požadavků zákazníků, jejich nákupních záměrů, nákupních zvyků, vnímání značek, pokrytí trhu, vývoje trhu a pozice podniku v něm, první kolo simulace.Strategická segmentace a positioning značek pomocí marketingové komunikace, conjoint analýza, druhé kolo simulace.Management inovací v MARKSTRATU, spolupráce s výzkumným oddělením na projektech výzkumu a vývoje, změna positioningu značek pomocí výzkumu a vývoje modifikovaných produktů, třetí kolo simulace.Zavádění modifikovaných značek na trh, plánování výroby, ceny, volba distribučních cest, plánování počtu prodejců v distribučních cestách a strategie marketingové komunikace, spolupráce s prodejním oddělením na odprodeji zastaralých výrobků, čtvrté kolo simulace.Výzkum a vývoj zcela nových produktů a jejich zavádění na trh, páté kolo simulace.Rozhodování o tržně orientované strategii při růstu trhu a následném zintenzivnění konkurence, šesté kolo simulace.Formulace konkurenční strategie a taktiky na zralých a nasycených trzích, sedmé kolo simulace.Formulace tržně orientované strategie při různé pozici na trhu, žádost o úvěr v MARKSTRATu, osmé kolo simulace.Cílené řízení operování na trhu, soustředění zdrojů na perspektivní tržní segmenty, deváté kolo simulace.Vztahy funkčních strategií podniku. Analýza finančních výsledků jednotlivých podniků, desáté kolo simulace.Strategie ústupu z trhů, analýza dosavadního působení na trhu, jedenácté kolo simulace.Celkové hodnocení průběhu simulace. Prezentace strategií a výsledků týmy manažerů z řad studentů.

Literatura

Lošťáková H. Anglicko-český slovník k simulaci Markstrat 5. Univerzita Pardubice, 2012. Lošťáková H. MARKSTRAT 5: Průvodce MARKSTRATEM I, ppt prezentace, Univerzita Pardubice, 2012. Lošťáková H. Strategický marketing: Uživatelská příručka k Markstrat online. Skripta, Univerzita Pardubice, 79 s., 2012. Lasserre P. Global Strategic Management. Palgrave Macmillan, New York, 2012. Kotler P., Keller, K. L. Marketing management. Grada Publishing, Praha, 2013.

Garant

prof. Ing. Hana Lošťáková, CSc.

Vyučující

prof. Ing. Hana Lošťáková, CSc.