Předmět Základy marketingu (KEMCH / C827)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KEMCH / C827 - Základy marketingu, Fakulta chemicko-technologická, Univerzita Pardubice (UPa).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Marketing a jeho úloha v řízení podnikuZákladní pojmy v marketingu. Hodnota pro zákazníka.Marketingové prostředí, marketingový informační systémSpotřební trh a jeho nákupní a spotřební chováníTrh institucí a jejich nákupní a spotřební chováníSegmentace trhu a tržní cíleníPositioning a marketingový mixVýrobek a výrobková politika, službyCena a cenová politikaDistribuce a distribuční politikaIntegrovaná komunikace a komunikační politika, osobní prodej, podpora prodeje, klasická a přímá reklama, public relations.
Získané způsobilosti
Posluchač po absolvování předmětu je schopen rozpoznat marketingový přístup k trhu, rámcově zhodnotit tržní prostředí a pozici podniku v něm, analyzovat zákazníky a konkurenci, segmentovat trh, předpovědět poptávku a prodeje a sestavit marketingové plány pro jednotlivé cílové trhy s částmi volba cílových trhů, určení marketingových cílů, určení strategie positioning a strategie marketingového mixu.
Literatura
Boučková a kol. Marketing. 2003, C.H.Beck, Praha. Kotler P., Armstrong,G. Marketing, 2004, Grada Publishing, Praha. nullKoudelka J. Spotřební chování a marketing.1997, Grada Publishing, Praha. null
Požadavky
Zkouška je ústní. Je prověřována míra osvojených znalostí, koncepcí a aplikačních dovedností. Během semestru jsou znalosti prověřovány 14 případovými studiem, jejichž výsledky jsou započítávány do celkové klasifikace.
Garant
prof. Ing. Hana Lošťáková, CSc.
Vyučující
Ing. Martina Jelínková, Ph.D.prof. Ing. Hana Lošťáková, CSc.