Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketingový výzkum (KEMCH / C862)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KEMCH / C862 - Marketingový výzkum, Fakulta chemicko-technologická, Univerzita Pardubice (UPa).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Marketingový informační systém.Podstata a základní charakteristiky marketingového výzkumu, jeho význam pro manažerské rozhodnutí, proces marketingového výzkumu.Příprava marketingového výzkumu - okolnosti vedoucí k výzkumu, identifikace okruhů zkoumání, stanovení cílů výzkumu.Sestavení projektu výzkumu.Sběr sekundárních a primárních dat.Kvalitativní výzkum - individuální hloubkové interview, focus group.Kvantitativní výzkum - písemné dotazování.Kvantitativní výzkum - osobní dotazování pomocí tazatelské sítě (CAPI).Kvantitativní výzkum - telefonické dotazování (CATI) a internetové dotazování (CAWI).Pozorování, marketingový experiment.Zpracování dat - redakce, kódování, tabelace dat pomocí SW IBM SPSS Statistics, zpracování dat z kvalitativních výzkumů.Analýza a interpretace výsledků výzkumu - analýza dat z kvalitativních výzkumů, statistická analýza kardinálních dat z kvantitativních výzkumů pomocí SW IBM SPSS Statistics.Statistická analýza kategorizovaných dat z kvantitativních výzkumů s využitím SW IBM SPSS Statistics.Prezentace výsledků MV. Typické studie marketingového výzkumu.

Získané způsobilosti

Posluchač po absolvování předmětu je schopen definovat cíle výzkumu, zpracovat projekt výzkumu a připravit a realizovat marketingové výzkumy různými metodami marketingového výzkumu.

Literatura

Kozel R., Mynářová L., Svobodová H. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Grada Publishing, Praha, 2011. Lošťáková H. Případové studie k předmětu "Marketingový výzkum". Univerzita Pardubice, 2013 (každý rok inovovány). Lošťáková H. Soubor power pointových prezentací k předmětu "Marketingový výzkum ", Univerzita Pardubice, 2012. Řezanková, H. Analýza dat z dotazníkových šetření. Professional Publishing, Praha, 2011. Foret M., Stávková J. Marketingový výzkum: Jak poznávat své zákazníky, Grada Publishing, Praha, 2003. Richterová K. a kol. Úvod do výskumu trhu. Sprint, Bratislava, 2013.

Požadavky

Zkouška je ústní. Je prověřována míra osvojených znalostí, koncepcí a aplikačních dovedností. Během semestru jsou znalosti prověřovány 7 případovými studiem, jejichž výsledky jsou započítávány do celkové klasifikace.

Garant

prof. Ing. Hana Lošťáková, CSc.

Vyučující

prof. Ing. Hana Lošťáková, CSc.