Předmět Marketing (KEMCH / MARK)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KEMCH / MARK - Marketing, Fakulta chemicko-technologická, Univerzita Pardubice (UPa).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Podstata marketingu, základní pojmy.Strategický marketingový management podniku.Celková (rámcová) analýza tržního prostředí.Analýza zákazníků.Segmentace trhu.Analýza konkurence.Předpovědní a hodnotící fáze strategické marketingové analýzy.Volba cílových trhů, definice marketingových cílů, formulace strategie positioning.Rozhodování o výrobku a službách.Rozhodování o cenové politice.Rozhodování o distribuci.Rozhodování o marketingové komunikaci.
Získané způsobilosti
Posluchač získá základní představu o marketingovému přístupu k podnikání, nákupním a spotřebním chování spotřebních a průmyslových trhů, o základních nástrojích marketingového mixu. Je schopen analyzovat trh, zejména zákazníky, a koncipovat marketingové programy z hlediska produktů, cen, distribuce a marketingové komunikace.
Literatura
LOŠŤÁKOVÁ, H. B-to-B marketing. Strategická marketingová analýza pro vytváření tržních příležitostí, 2005, Professional Publishing, Praha. (je k dispozici v knihovně, je k dispozici u přednášejícího, je k dispozici v prodejní síti). KOTLER P., ARMSTRONG,G. Marketing, 2004, Grada Publishing, Praha. Praha (je k dispozici v knihovně, je k dispozici u přednášejícího). nullKOTLER P., KELLER K.L. Marketing management. 2013, Grada Publishing, Praha. (je k dispozici v knihovně, je k dispozici u přednášejícího). KARLÍČEK M., KRÁL P. Marketingová komunikace. Jak komunikovat na našem trhu. 2011, Grada Publishing, Praha. (je k dispozici v knihovně, je k dispozici u přednášejícího). KARLÍČEK M. A KOL. Základy marketingu. 2013, Grada Publishing, Praha. (je k dispozici v knihovně, je k dispozici u přednášejícího).
Požadavky
Komplexní zpracování případových studií řešených v rámci seminářů. Zkouška je písemná a ústní.
Garant
Ing. Zuzana EhlováIng. Martina Jelínková, Ph.D.
Vyučující
Ing. Zuzana EhlováIng. Martina Jelínková, Ph.D.Ing. Ladislava Kalábová