Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing (KEMCH / MARK)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KEMCH / MARK - Marketing, Fakulta chemicko-technologická, Univerzita Pardubice (UPa).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Podstata marketingu, základní pojmy.Strategický marketingový management podniku.Celková (rámcová) analýza tržního prostředí.Analýza zákazníků.Segmentace trhu.Analýza konkurence.Předpovědní a hodnotící fáze strategické marketingové analýzy.Volba cílových trhů, definice marketingových cílů, formulace strategie positioning.Rozhodování o výrobku a službách.Rozhodování o cenové politice.Rozhodování o distribuci.Rozhodování o marketingové komunikaci.

Získané způsobilosti

Posluchač získá základní představu o marketingovému přístupu k podnikání, nákupním a spotřebním chování spotřebních a průmyslových trhů, o základních nástrojích marketingového mixu. Je schopen analyzovat trh, zejména zákazníky, a koncipovat marketingové programy z hlediska produktů, cen, distribuce a marketingové komunikace.

Literatura

LOŠŤÁKOVÁ, H. B-to-B marketing. Strategická marketingová analýza pro vytváření tržních příležitostí, 2005, Professional Publishing, Praha. (je k dispozici v knihovně, je k dispozici u přednášejícího, je k dispozici v prodejní síti). KOTLER P., ARMSTRONG,G. Marketing, 2004, Grada Publishing, Praha. Praha (je k dispozici v knihovně, je k dispozici u přednášejícího). nullKOTLER P., KELLER K.L. Marketing management. 2013, Grada Publishing, Praha. (je k dispozici v knihovně, je k dispozici u přednášejícího). KARLÍČEK M., KRÁL P. Marketingová komunikace. Jak komunikovat na našem trhu. 2011, Grada Publishing, Praha. (je k dispozici v knihovně, je k dispozici u přednášejícího). KARLÍČEK M. A KOL. Základy marketingu. 2013, Grada Publishing, Praha. (je k dispozici v knihovně, je k dispozici u přednášejícího).

Požadavky

Komplexní zpracování případových studií řešených v rámci seminářů. Zkouška je písemná a ústní.

Garant

Ing. Zuzana EhlováIng. Martina Jelínková, Ph.D.

Vyučující

Ing. Zuzana EhlováIng. Martina Jelínková, Ph.D.Ing. Ladislava Kalábová