Předmět 3D grafika (KIT / I3DGR)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KIT / I3DGR - 3D grafika, Fakulta elektrotechniky a informatiky, Univerzita Pardubice (UPa).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Přiblížit studenům způsoby práce s moderním 3D programem používaném v praxi, v současnosti program Autodesk Maya. V rámci předmětu si studenti osvojí zásady práce s aplikací a získají dovednosti, které uplatní při přípravě dat pro multimediální aplikace.2. 3D počítačová grafika.3. Uživatelské rozhraní, filosofie modelování.4. Křivky a modelování pomocí NURBS.5. Modelování pomocí polygonů.6. Deformátory.7. Kostra a kinematika.8. Animace. Typy a principy.9. Osvětlení. Stínovače a materiály.10. Kamery a renderování.11. Programování v jazyce MEL, Expression.12. Částice a částicové systémy.13. Dynamika a efekty.
Literatura
Rafael, Calif. Autodesk, Inc. ISBN 18-971-7747-X. PALAMAR, Todd. Mastering autodesk maya 2014: autodesk official press. 1st ed. xxvi, 982 pages. ISBN 11-185-7496-6.OSIPA, Jason. Stop Staring: Facial Modeling and Animation Done Right. 3rd ed. Indianapolis: Wiley, c2010. Sybex serious skills. ISBN 978-0-470-60990-3. TOOLS, Autodesk Learning. The art of Maya: an introduction to 3D computer graphics. 4th ed. San.
Garant
Ing. Zbyněk Kopecký
Vyučující
Ing. Zbyněk KopeckýIng. Zbyněk Kopecký