Předmět Marketingové řízení firmy (KIT / INMRF)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KIT / INMRF - Marketingové řízení firmy, Fakulta elektrotechniky a informatiky, Univerzita Pardubice (UPa).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Trh a konkurenční výhoda.Marketingové strategie.Marketingové řízení podniku v propojení s řízením obchodních činností.Principy marketingového řízení.Tvorba a realizace marketingové a obchodní strategie.Nastavení a optimalizace obchodních procesů.Marketingový a obchodní plán.Řízení obchodních a marketingových aktivit.Marketingová komunikace.Řízení vztahů se zákazníky a CRM systémy.Marketingový audit.Využívání ICT v marketingové komunikaci podniku.
Získané způsobilosti
Student získá základní přehled v oblasti marketingového řízení firmy. Dokáže plně vymezit význam marketingu v podnikání.
Literatura
Spáčil, A. Jak pečovat o zákazníky. Praha: Grada Publishing, 2006. Blažková, M. Jak využít Internet v marketingu. Praha: Grada Publishing, 2006. Kotler, P. Armstrong, G. Marketing. Praha: Grada Publishing, 2004. MEFFERT, H.:. Marketing management. Praha: Grada Publishing, 1996. Havlíček, K. Kašík, M. Marketingové řízení malých a středních podniků. Management Press. Praha 2006. Praha: Management Press, 2006.
Požadavky
Účast 75 % seminářích, odevzdané dílčí seminární práce, závěrečné hodnocení na základě závěrečné semestrální práce.
Garant
Ing. Jana Holá, Ph.D.
Vyučující
Ing. Jana Holá, Ph.D.Ing. Dana PřívratskáIng. Jana Holá, Ph.D.Ing. Dana Přívratská