Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Podnikání na Internetu (KIT / IPNIN)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KIT / IPNIN - Podnikání na Internetu, Fakulta elektrotechniky a informatiky, Univerzita Pardubice (UPa).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Fenomén Internet - historie, struktura a organizace, pojetí a postavení Internetu v rámci ICT, jeho obecný význam, rozvoj a trendy.Uživatelé Internetu - segmentace uživatelů, způsoby připojení, možnosti a trendy.Internet - zdroj informací, vyhledávací servery, prohlížeče.Bezpečnost na Internetu - účinná ochrana a vybrané produkty, viry a spam, elektronický podpisInternet - mnohostranná komunikace, elektronická komunikace, e-mail a další komunikátory on-line, diskusní skupiny a chat.Internet, Intranet a firemní komunikace - prezentace firmy, vnější a vnitřní komunikace, týmová práce, marketingová komunikace, podnikatelský záměr, internetové řízení firmy.Marketing online- formy a účinnost, cílové skupiny, budování značky, CRM systémy, multimediální Internet , spam X direkt mail, reklama, bannery, výměnný systéme-business - B2C, B2B, B2C, e-shop, elektronické obchodní systémy, elektronická tržiště.Virtuální firma na Internetu a outsourcing na Internetu .E- learning.E- banking.SW produkty a platformy pro internetové podnikání.Freeware SW využitelný v e-commerce.E-government.Internet a konkurenceschopnost firmy.Podnikatelský záměr.Modelování procesů v kontextu návrhu informačního systému.Cíle a měřítka.Metodiky, modely a standardy modelování procesů.Modelování konkrétních firemních procesů a vytváření BPMN modelů.Modelování pomocí SW nástroje ARIS.

Získané způsobilosti

Student získá praktické znalosti, dovednosti práce v týmu, dovednosti z oblasti využívání internetu v podnikání, zejména pak z oblasti e-commerce.

Literatura

ARIS Community. BPM Portál. Hlavenka,J. Dělějte byznys na Internetu, Computer Press. Praha, 2000. Nondek,L.,Řenčová,L. Internet a jeho komerční využití, Grada Publishing. Praha, 2000. Blažková. Jak využít internet v marketingu: krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. Praha, 2005. ISBN 80-247-1095-1.KAPOUN. Marketing a marketingové komunikace. Ostrava, 2008. ISBN 978-807-3685-669.Tondr,L. Podnikáme s Internetem, Computer Press. Praha, 2002. Řepa. Podnikové procesy ? Procesní řízení a modelování. Praha, 2007. ISBN 978-80-247-2252-8.Stuchlík,P.,Dvořáček M. Reklama na Internetu, Grada Publishing. Praha, 2002.

Požadavky

Studentům je doporučeno zapsání předmětu v případě, že mají řádnou zkouškou ukončeny následující předměty: Základy marketingu, Návrh a tvorba WWW stránek, Podniková ekonomika.Předmět je povinný v rozsahu 2/2 a je ukončen zkouškou - písemným testem. Zápočet studenti získají na základě vypracování týmové semestrální práce na zadané téma, včetně její prezentace a zpracování webu/e-shopu dle zadání. Základní písemný obsah přednášek bude dostupný ve studijní agendě na adrese: www.upce.cz (lze použít v tištěné formě jako podklad pro další poznámky z přednášky, doporučení pro tisk: tisk podkladů, černobíle)Semestrální práce:Semestrální práce obsahuje prezentaci vybraného tématu, vypracování podnikatelského záměru podle pokynů vyučujícího, zpracování webu/e-shopu v dané oblasti a prezentaci podnikatelského záměru.Práce by měla být v minimálním rozsahu 20 stran a musí být zhotovena v textovém editoru na základě běžných zvyklostí. Prezentace podnikatelského záměru v délce max 10 minut.

Garant

Ing. Miloslav Macháček, Ph.D.

Vyučující

Ing. Miloslav Macháček, Ph.D.Ing. Miloslav Macháček, Ph.D.