Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Počítačová grafika II (KST / IPOG2)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KST / IPOG2 - Počítačová grafika II, Fakulta elektrotechniky a informatiky, Univerzita Pardubice (UPa).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Principy vybraných algoritmů využívaných v počítačové grafice. Vytváření pokročilých grafických aplikací s využitím softwarové platformy JavaFX. Základy programování grafických aplikací s využitím multiplatformního rozhraní OpenGL.1. Událostně orientované programování, pokročilé kódování a práce s komponentami v Java2. Rasterizační algoritmy, algoritmy vyplňování a ořezávání3. Základy 3D grafiky, matematika pro 3D grafiku4. Transformace 2D a 3D, transformační matice5. Algoritmy projekce, řešení viditelnosti6. Úvod do JavaFX, základní příklady, režim celé obrazovky, princip přidávání objektů,7. Tvorba vlastních komponent v Java FX8. Animace a zvuk v JavaFX9. Využití Java FX pro 3D grafiku, kamera, osvětlení, transformace10. Problematika viditelnosti a ořezávání v JavaFX11. Úvod do OpenG, princip, základní primitiva, základní 3D primitiva12. OpenGL a architektura client-server (grafická karta - program)13. Transformace, rotace a animace v OpenGL

Literatura

AMMERAAL, L. - ZHANG, K. Computer Graphics for Java Programmers. Wiley. 2007. ISBN 978-0470031605. COMNINOS, P. Mathematical and Computer Programming Techniques for Computer Graphics. Springer. 2006. ŽÁRA, J. - BENEŠ, B. - SOCHOR, J. - FELKEL, P. Moderní počítačová grafika. 2. vydání. Praha: Computer Press, 2005. WEAVER, J. Pro JavaFX 2: A Definitive Guide to Rich Clients with Java Technology. Apress. 2012.