Předmět Selected Chapters from Marketing (FES / AVSM)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu FES / AVSM - Selected Chapters from Marketing, Fakulta ekonomicko-správní, Univerzita Pardubice (UPa).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Analýza vlivů na zákaznické rozhodování2. Segmentace trhu3. Rozhodovací procesy a informační zdroje4. Organizační rozhodování5. Modely chování zákazníka6. Komunikace a zákazník7. Teorie zahraničního obchodu8. Důvody pro zahraniční činnost firmy9. Průzkum a analýza zahraničních trhů10. Metody vstupu na zahraniční trhy11. Marketingový mix pro zahraniční podnikání12. Organizace zahraniční činnosti
Literatura
Engel, J.F., Blackwell, R.D., Miniard, P.W. Consumer Behavior. The Dryden Press, 1986. Hawkins, D.I., Best, R.J., Coney, K.A. Consumer Behavior. Irwin, 1987. Majaro, S. International Marketing- A Strate i Approach to World Markets. George Allen & Unwin, 1978. Ball, D.A., Mc Culloch, W.H. International Business. Irwin/Mc Graw Hill, 1996. Albaum, G., Strandskov, J., Duerr, E., Dowd, L. International Marketing and Export Management. Addison- Wesley, 1994. Peter, J.P., Olson, J.C. Understanding Consumer Behavior. Irwin, 1994.
Garant
doc. Ing. Renáta Myšková, Ph.D.