Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Vybrané statě z marketingu (FES / DVSM)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu FES / DVSM - Vybrané statě z marketingu, Fakulta ekonomicko-správní, Univerzita Pardubice (UPa).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Analýza vlivů na zákaznické rozhodování2. Segmentace trhu3. Rozhodovací procesy a informační zdroje4. Organizační rozhodování5. Modely chování zákazníka6. Komunikace a zákazník7. Teorie zahraničního obchodu8. Důvody pro zahraniční činnost firmy9. Průzkum a analýza zahraničních trhů10. Metody vstupu na zahraniční trhy11. Marketingový mix pro zahraniční podnikání12. Organizace zahraniční činnosti

Literatura

Engel, J.F., Blackwell, R.D., Miniard, P.W. Consumer Behavior. The Dryden Press, 1986. Hawkins, D.I., Best, R.J., Coney, K.A. Consumer Behavior. Irwin, 1987. Majaro, S. International Marketing- A Strate i Approach to World Markets. George Allen & Unwin, 1978. Ball, D.A., Mc Culloch, W.H. International Business. Irwin/Mc Graw Hill, 1996. Albaum, G., Strandskov, J., Duerr, E., Dowd, L. International Marketing and Export Management. Addison- Wesley, 1994. Peter, J.P., Olson, J.C. Understanding Consumer Behavior. Irwin, 1994.

Garant

doc. Ing. Renáta Myšková, Ph.D.