Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing finančních institucí (UMKM / PMAFI)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu UMKM / PMAFI - Marketing finančních institucí, Fakulta ekonomicko-správní, Univerzita Pardubice (UPa).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Hlavní přednášená témata:Zákaznicky orientovaný marketingový výzkum ve finančních institucích.Shluková, faktorová, diskriminační a conjoint analýza v segmentaci zákazníků bank a pojišťoven.Výběrové metody při zjišťování postojů, preferencí a motivace zákazníků finančních institucí.Ordinální proměnné při výzkumu spokojenosti a preferencí zákazníků a jejich analýza.Logistická regrese při posuzování rizikovosti klientů (nesplácení úvěru, zrušení pojistky apod.)Využití analýzy rozptylu pro posouzení závislosti kvantitativní proměnné od kategoriálních faktorů.Conjoint analýza při vytváření nových nebo upřesňovaní existujících konceptů výrobků a služeb.Využití rozhodovacích stromů při homogenizaci rozsáhlých heterogenních souborů (pojistných portfolií,žadatelů o úvěr apod.)Využití faktorové analýzy a vícerozměrného škálování při identifikaci klíčových atributů spokojenosti zákazníkůa jejich vnímání a při preferencích produktů

Literatura

KOZEL, R.:. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing, a.s., 2006. KUBANOVÁ, J.:. Statistické metody pro ekonomickou a technickou praxi. Bratislava: STATIS, 2004. HEBÁK, P., HUSTOPECKÝ, J., PECÁKOVÁ, I., PRŮŠA, M., ŘEZÁNKOVÁ, H., SVOBODOVÁ, A., VLACH, P.:. Vícerozměrné statistické metody (3). Praha: Informatorium, 2005. ŘEZÁNKOVÁ, H.:. Analýza dat z dotazníkových šetření. Praha: Professional Publishing, 2007. HAIR, J.F., BLACK, W.C., BABIN, B.J., ANDERSON, R.E., TATHAM, R.L. Multivariate Data Analysis. New Jersey: Pearson Education, Sixth Edition , 2007. GREEN, P.E., TULL, D.S., ALBAUM, G.:. Research for Marketing Decision. New Jersey: Prentice Hall, Engelwood Cliffs, fifth edition, 1988. PACÁKOVÁ, V. A KOL. Štatistické metódy pre ekonómov. Bratislava: IURA Edition, 2009.

Požadavky

Zápočet - aktivní účast na cvičeních a úspěšné vypracování zápočtové písemné práce.

Garant

prof. RNDr. Viera Pacáková, Ph.D.

Vyučující

prof. RNDr. Viera Pacáková, Ph.D.prof. RNDr. Bohuslav Sekerka, CSc.Mgr. Ondřej Slavíčekprof. RNDr. Viera Pacáková, Ph.D.prof. RNDr. Bohuslav Sekerka, CSc.Mgr. Ondřej Slavíček