Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing (UPEM / AMAR)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu UPEM / AMAR - Marketing, Fakulta ekonomicko-správní, Univerzita Pardubice (UPa).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Základní principy a význam marketingu.Marketingové řízení.Etické aspekty marketingu.Marketingové prostředí.Marketingové strategie.Marketingový výzkum.Kupní spotřebitelské chování.Marketingový mix.Marketingové vymezení produktu.Marketingové pojetí ceny.Distribuce distribuční cesty, jejich význam a úlohy.Marketingová komunikace.Sociální, makrospolečenské aspekty marketingu.

Získané způsobilosti

Student si osvojí znalosti o postupu a využití analýzy příležitostí na trhu, segmentaci, vypracování marketingového mixu, marketingové strategie a analýzy portfolia.

Literatura

ARMSTRONG, G., KOTLER, P.:. Marketing: An Introduction. International edition. 7th ed. New Jersey: Upper Saddle River - Pearson Education, 2005. &, &. ISBN 0-13-127312-4.KOTLER, P., ARMSTRONG, G.:. Principles of Marketing. 10th ed. New Persey: Upper Saddle River - Pearson Education, 2004. ISBN 80247000166.PALMER, A.:. Introduction to Marketing: Theory and Practice. Oxford: Oxford University Press,, 2004. ISBN 8072262511.KOTLER, P., KELLER, K.:. Marketing Management. 12th ed. New Persey: Upper Saddle River - Pearson Education, 2006. JOBBER, D.:. Principles and Practice of Marketing. Berkshire: McGraw-Hill, 2004. ISBN 807226558X.

Požadavky

Účast na seminářích. Zpracování projektu.Zpracování seminární práce.Zkouška - písemná, ústní (podmínkou je zápočet).

Garant

doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.