Předmět Marketing (UPEM / AMAR)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu UPEM / AMAR - Marketing, Fakulta ekonomicko-správní, Univerzita Pardubice (UPa).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Základní principy a význam marketingu.Marketingové řízení.Etické aspekty marketingu.Marketingové prostředí.Marketingové strategie.Marketingový výzkum.Kupní spotřebitelské chování.Marketingový mix.Marketingové vymezení produktu.Marketingové pojetí ceny.Distribuce distribuční cesty, jejich význam a úlohy.Marketingová komunikace.Sociální, makrospolečenské aspekty marketingu.
Získané způsobilosti
Student si osvojí znalosti o postupu a využití analýzy příležitostí na trhu, segmentaci, vypracování marketingového mixu, marketingové strategie a analýzy portfolia.
Literatura
ARMSTRONG, G., KOTLER, P.:. Marketing: An Introduction. International edition. 7th ed. New Jersey: Upper Saddle River - Pearson Education, 2005. &, &. ISBN 0-13-127312-4.KOTLER, P., ARMSTRONG, G.:. Principles of Marketing. 10th ed. New Persey: Upper Saddle River - Pearson Education, 2004. ISBN 80247000166.PALMER, A.:. Introduction to Marketing: Theory and Practice. Oxford: Oxford University Press,, 2004. ISBN 8072262511.KOTLER, P., KELLER, K.:. Marketing Management. 12th ed. New Persey: Upper Saddle River - Pearson Education, 2006. JOBBER, D.:. Principles and Practice of Marketing. Berkshire: McGraw-Hill, 2004. ISBN 807226558X.
Požadavky
Účast na seminářích. Zpracování projektu.Zpracování seminární práce.Zkouška - písemná, ústní (podmínkou je zápočet).
Garant
doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.