Předmět Regional Marketing (UPEM / ARMA)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu UPEM / ARMA - Regional Marketing, Fakulta ekonomicko-správní, Univerzita Pardubice (UPa).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Regionální rozvoj jako rámec regionálního marketingu.Vývoj regionálního marketingu ve vyspělých zemích, implementace regionálního marketingu v České Republice.Přechod z firemního marketingu na regionální marketing.Fáze, metody a cíle regionálního marketingu.Marketingové strategie, programy a plány v regionu.Marketingový informační systém.Marketingový průzkum.Nástroje marketingového mixu - základní a rozšířená varianta.Marketing obchodu veřejných služeb a institucí veřejného sektoru.Příklady aplikace marketingu v regionech.Řízení kvality k podpoře konkurenčních výhod.Komunikační mix v regionálním marketingu.Společný marketing pro prezentaci regionu. Sumarizace probrané látky.
Získané způsobilosti
Student získá znalosti o možnostech aplikace marketingových principů v regionech. Důraz je kladen na marketingový průzkum, na metody a techniky průzkumu a situační analýzu.
Literatura
KOTLER, P.:. Marketing Management: Millenium Edition, Englewood Cliff: Prentice Hall, 2000. KOTLER, P., BOWEN, J.:. Marketing for Hospitality and Tourism. Prentice Hall, 1999. KOTLER, P.:. Strategic Marketing for Non-profit Organizations. Prentice Hall, 1996.
Požadavky
Zápočet: povinná účast na seminářích, odevzdaný projekt, úspěšnost v % pro ověření vědomostí bude sdělen na první přednášce.
Garant
Ing. Michal Kuběnka, Ph.D.