Předmět Marketing (UPEM / KMAR)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu UPEM / KMAR - Marketing, Fakulta ekonomicko-správní, Univerzita Pardubice (UPa).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Základní principy a význam marketingu.Marketingové řízení.Etické aspekty marketingu.Marketingové prostředí.Marketingové strategie.Marketingový výzkum.Kupní spotřebitelské chování.Marketingový mix.Marketingové vymezení produktu.Marketingové pojetí ceny.Distribuce distribuční cesty, jejich význam a úlohy.Marketingová komunikace.Sociální, makrospolečenské aspekty marketingu.
Získané způsobilosti
Student si osvojí znalosti o postupu a využití analýzy příležitostí na trhu, segmentaci, vypracování marketingového mixu, marketingové strategie a analýzy portfolia.
Literatura
KANTOROVÁ, K.:. Marketing I: distanční opora. Vyd. 1. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2014, 77 s-. ISBN 978-80-7395-707-0. KANTOROVÁ, K.:. Marketing II. 1. vyd. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2014. ISBN 978-80-7395-815-2. ZAMAZALOVÁ, M.:. Marketing. 2. přepracované a doplněné vydání. Praha: C.H.Beck, 2010. KOTLER, P. a kol.:. Marketing Management. 12. vydání. Praha: Grada Publishing, 2007. VACULÍK, J.:. Marketing. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2011.
Požadavky
Zápočet: Vypracování korespondenčních úkolů.Zkouška: Písemná, ústní (podmínkou je zápočet).
Garant
Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Vyučující
Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.