Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing (UPEM / KMAR)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu UPEM / KMAR - Marketing, Fakulta ekonomicko-správní, Univerzita Pardubice (UPa).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Základní principy a význam marketingu.Marketingové řízení.Etické aspekty marketingu.Marketingové prostředí.Marketingové strategie.Marketingový výzkum.Kupní spotřebitelské chování.Marketingový mix.Marketingové vymezení produktu.Marketingové pojetí ceny.Distribuce distribuční cesty, jejich význam a úlohy.Marketingová komunikace.Sociální, makrospolečenské aspekty marketingu.

Získané způsobilosti

Student si osvojí znalosti o postupu a využití analýzy příležitostí na trhu, segmentaci, vypracování marketingového mixu, marketingové strategie a analýzy portfolia.

Literatura

KANTOROVÁ, K.:. Marketing I: distanční opora. Vyd. 1. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2014, 77 s-. ISBN 978-80-7395-707-0. KANTOROVÁ, K.:. Marketing II. 1. vyd. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2014. ISBN 978-80-7395-815-2. ZAMAZALOVÁ, M.:. Marketing. 2. přepracované a doplněné vydání. Praha: C.H.Beck, 2010. KOTLER, P. a kol.:. Marketing Management. 12. vydání. Praha: Grada Publishing, 2007. VACULÍK, J.:. Marketing. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2011.

Požadavky

Zápočet: Vypracování korespondenčních úkolů.Zkouška: Písemná, ústní (podmínkou je zápočet).

Garant

Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.

Vyučující

Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.