Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Mezinárodní marketing a management (UPEM / KMMM)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu UPEM / KMMM - Mezinárodní marketing a management, Fakulta ekonomicko-správní, Univerzita Pardubice (UPa).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Globalizace.Multinacionální korporace.Organizační struktura MNC/TNC.Řízení v mezinárodním podniku.Průmyslová demokracie.Marketing a mezinárodní podnikání.Výrobková politika.Značková politika.Zahraničně obchodní činnost.

Získané způsobilosti

Student bude schopen získané předpoklady úspěšně aplikovat ve firmách a institucích, zejména zapojených do mezinárodní směny.

Literatura

BUCHTA, M.:. Mezinárodní management a marketing. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2008. ZADRAŽILOVÁ, D.:. Mezinárodní managementy. Praha: Oeconomica, 2004. MACHKOVÁ, H.:. Mezinárodní marketing. Praha: Grada Publishing, 2006.

Požadavky

Podmínkou udělení zápočtu je zpracování a přijetí seminární práce.Při zkoušce se požaduje porozumění látce a schopnost aplikace.

Garant

Ing. Josef Novotný, Ph.D.

Vyučující

Ing. Josef Novotný, Ph.D.