Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Public Relations (UPEM / KPUB)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu UPEM / KPUB - Public Relations, Fakulta ekonomicko-správní, Univerzita Pardubice (UPa).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Komunikace jako společenský fenomén.Marketing a metody public relations.Vznik a podstata metod public relations.Public relations a veřejnost.Působení na veřejnost prostřednictvím masmédií.Komunikace v konfliktní a krizové situaci.Komunikace v krizové situaci podniku.Využití nových technologií pro PR.Veřejné mínění a komunikace.Identita a image.Kampaně, bojkoty, nátlakové skupiny.Strategický management informací.Obsahová analýza médií.Vybrané případy komunikačních studií.

Získané způsobilosti

Student získá znalosti o úkolech public relations a o možnostech a formách jeho správného naplňování. Student získá přehled o důležitosti vytváření dobrých vztahů s veřejností a příznivého image podniku také o předcházení, resp. efektivním řešení konfliktních a krizových situací díky nástrojům public relations.

Literatura

KANTOROVÁ, K.:. Marketing II. 1. vyd. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2014. ISBN 978-80-7395-815-2. CAYWOOD, C.L.:. Public relations. Brno: Computer Press, 2003. KOTLER, P.:. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2. PŘIKRYLOVÁ, J., JAHODOVÁ, H.:. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. (16) s. obr. příl. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3622-8. PHILIPS, D.:. Online public relations. Praha: Grada, 2003. SVOBODA, V.:. Public relations - 2. doplněné vydání. Praha: Grada Publishing, 2010. FTOREK, J.:. Public Relations jako ovlivňování mínění: jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat. 3. rozš. vyd. Praha: Grada, 2012, 215 s. Komunikace (Grada). ISBN 978-80-247-3926-7. SVOBODA, V.:. Public relations moderně a účinně. 2. aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 239 s. ISBN 978-80-247-2866-7. VACULÍK, J. a kol.:. Public relations. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2010.

Požadavky

Zápočet: vypracování semestrální práce, písemný test.

Garant

doc. Ing. Marcela Kožená, Ph.D.

Vyučující

Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.