Předmět Regionální marketing (UPEM / KRMA)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu UPEM / KRMA - Regionální marketing, Fakulta ekonomicko-správní, Univerzita Pardubice (UPa).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Regionální rozvoj jako rámec regionálního marketingu.Vývoj regionálního marketingu ve vyspělých zemích, implementace regionálního marketingu v České Republice.Přechod z firemního marketingu na regionální marketing.Fáze, metody a cíle regionálního marketingu.Marketingové strategie, programy a plány v regionu.Marketingový informační systém.Marketingový průzkum.Nástroje marketingového mixu - základní a rozšířená varianta.Marketing obchodu veřejných služeb a institucí veřejného sektoru.Příklady aplikace marketingu v regionech.Řízení kvality k podpoře konkurenčních výhod.Komunikační mix v regionálním marketingu.Společný marketing pro prezentaci regionu. Sumarizace probrané látky.
Získané způsobilosti
Student získá znalosti o možnostech aplikace marketingových principů v regionech. Důraz je kladen na marketingový průzkum, na metody a techniky průzkumu a situační analýzu.
Literatura
BEDNARČÍK,Z.:. Aplikace marketingového výzkumu. 1. vyd. Karviná: Slezská univerzita v Opavě. Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2012, 166 s. ISBN 978-80-7248-751-6. RUMPEL, P.:. Komplexní regionální marketing periferního rurálního regionu Jesenicko. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2011, 244 s. ISBN 978-807-3803-209. KANTOROVÁ, K.:. Marketing I: distanční opora. Vyd. 1. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2014, 77 s-. ISBN 978-80-7395-707-0. KANTOROVÁ, K.:. Marketing II. 1. vyd. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2014. ISBN 978-80-7395-815-2. KOTLER,P.:. Marketing Management: 12. vydání. Millenium Edition, Englewood Cliff: Prentice Hall, 2007. LACINA, K., KALA,T.:. Regionální a mezinárodní marketing. Nakl. Gaudeamus při Univerzitě Hradec Králové, 2003, ISBN 80-7041-929-6. PAULIČKOVÁ, R.:. Teoretické otázky regionálneho a mestského marketingu. ZU Plzeň, 2005, ISBN 80-7043-365-5. VACULÍK,J.:. Marketingové řízení. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2005. VACULÍK, J. a kol.:. Teorie sdružování ekonomických subjektů. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2006. RUMPEL,P.:. Teritoriální marketing jako koncept územního rozvoje. Ostrava: Ostravská univerzita, 2002, ISBN 8070428309.
Požadavky
Zápočet: povinná účast na seminářích, odevzdaný projekt, úspěšnost v % pro ověření vědomostí bude sdělen na první přednášce.
Garant
Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Vyučující
Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.