Předmět Inovace a tvořivost (UPEM / PIAT)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu UPEM / PIAT - Inovace a tvořivost, Fakulta ekonomicko-správní, Univerzita Pardubice (UPa).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Základní pojmy a předpoklady pro tvořivou práci.Management a tvořivost.Tvořivé myšlení a pravidla efektivních inovací.Inovační podněty.Inovace a tvořivost při řízení lidských zdrojů.Proces inovativní marketingu. Definice a předmět inovativní marketingu.Inovace v daném segmentovaném trhu a mimo něj.Inovativní marketing produktového mixu.Inovativní marketing v marketingovém mixu.Zavádění inovativního marketingu.CSR - sociální odpovědnost firmy.
Získané způsobilosti
Student si osvojí metody tvořivé práce a etického myšlení. Získané znalosti uplatní v navazujících odborných předmětech zaměřených na ekonomiku a provoz podniku.
Literatura
VALENTA, F.:. Inovace v manažerské praxi. Praha: Velryba, 2003. KOTLER, P.:. Inovativní marketing. Praha: Grada Publishing, 2005. BLÁHA, J.,DYTRT, Z.:. Manažerská etika, Praha: Management Press, 2003. JÁČ, I., RYDVALOVÁ, P., ŽIŽKA, M.:. Inovace v malém a středním podnikání. Brno: Computer Press, 2005.
Požadavky
Zápočet: povinná účast na seminářích, odevzdaný projekt, úspěšnost v % pro ověření vědomostí bude sdělen na první přednášce.
Garant
Ing. Michaela Stříteská, Ph.D.
Vyučující
doc. Ing. Zdeněk Dytrt, CSc.doc. Ing. Zdeněk Dytrt, CSc.