Předmět Mezinárodní marketing a management (UPEM / PMMM)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu UPEM / PMMM - Mezinárodní marketing a management, Fakulta ekonomicko-správní, Univerzita Pardubice (UPa).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Globalizace.Multinacionální korporace.Organizační struktura MNC/TNC.Řízení v mezinárodním podniku.Průmyslová demokracie.Marketing a mezinárodní podnikání.Výrobková politika.Značková politika.Zahraničně obchodní činnost.
Získané způsobilosti
Student bude schopen získané předpoklady úspěšně aplikovat ve firmách a institucích, zejména zapojených do mezinárodní směny.
Literatura
BUCHTA, M.:. Mezinárodní management a marketing. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2008. ZADRAŽILOVÁ, D.:. Mezinárodní management: Praha: Oeconomica, 2004. MACHKOVÁ, H.:. Mezinárodní marketing. Praha: Grada Publishing, 2006.
Požadavky
Podmínkou udělení zápočtu je účast na cvičeních a zpracování a přijetí seminární práce, také je možné dotazníkového šetření v podniku.Při zkoušce se požaduje porozumění látce a schopnost aplikace.
Garant
Ing. Josef Novotný, Ph.D.
Vyučující
Ing. Josef Novotný, Ph.D.Ing. Josef Novotný, Ph.D.