Předmět Marketingové řízení (UPEM / PMRI)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu UPEM / PMRI - Marketingové řízení, Fakulta ekonomicko-správní, Univerzita Pardubice (UPa).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Úvod do studia.Marketingová strategie a její role v procesu řízení.Řízení inovačních procesů.Marketingový informační systém. .Marketingové řízení neziskových organizací.Strategické plánování neziskových organizací.Marketing na zahraničních trzích.Marketing veřejné správy.Marketing obchodu.Marketing služeb.Regionální a městský marketing.Zkušenosti marketingového řízení firmy.Marketing v odvětvových organizacích (stavebnictví, doprava, bankovnictví, popř. dalších).Marketing na internetu.
Získané způsobilosti
Student si osvojí znalosti o specifických zvláštnostech podnikatelských a neziskových organizací, které ovlivňují marketingové řízení v oblastech marketingové strategie, úlohy inovací, marketingovém výzkumu. Získá přehled o aplikaci marketingového řízení na neziskové organizace, v podnicích služeb a o marketingu na zahraničních trzích.
Literatura
VACULÍK, J. Marketing I. a II. - opory. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2011. KOTLER, P., KELLER, K.L. Marketing management. 2. vyd. Praha: 2007. ZAMAZALOVÁ, M. a kol. Marketing. 2. přepracované a doplněné vydání. Praha: C.H.Beck, 2010. PŘIKRYLOVÁ, J., JAHODOVÁ, J. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2009. VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ, J. Reklama. 3. aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2010.
Požadavky
Zápočet: účast na semináříchZkouška: odevzdání seminární práce. Ústní zkouška.
Garant
Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Vyučující
Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.