Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Regionální marketing (UPEM / PRMA)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu UPEM / PRMA - Regionální marketing, Fakulta ekonomicko-správní, Univerzita Pardubice (UPa).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Regionální rozvoj jako rámec regionálního marketingu.Vývoj regionálního marketingu ve vyspělých zemích, implementace regionálního marketingu v České republice.Přechod z firemního marketingu na regionální marketing.Fáze, metody a cíle regionálního marketingu.Marketingové strategie, programy a plány v regionu.Marketingový informační systém.Marketingový průzkum.Nástroje marketingového mixu - základní a rozšířená varianta.Marketing obchodu veřejných služeb a institucí veřejného sektoru.Příklady aplikace marketingu v regionech.Řízení kvality k podpoře konkurenčních výhod.Komunikační mix v regionálním marketingu.Společný marketing pro prezentaci regionu. Sumarizace probrané látky.

Získané způsobilosti

Student získá znalosti o možnostech aplikace marketingových principů v regionech. Důraz je kladen na marketingový průzkum, na metody a techniky průzkumu a situační analýzu.

Literatura

BEDNARČÍK, Z.:. Aplikace marketingového výzkumu. 1. vyd. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2012, 166 s. ISBN 978-80-7248-751-6. RUMPEL, P.:. Komplexní regionální marketing periferního rurálního regionu Jesenicko. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2011, 244 s. ISBN 978-807-3803-209. KANTOROVÁ, K.:. Marketing I: distanční opora. Vyd. 1. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2014, 77 s-. ISBN 978-80-7395-707-0. KANTOROVÁ, K.:. Marketing II. 1. vyd. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2014. ISBN 978-80-7395-815-2. KOTLER, P.:. Marketing Management: 12. vydání. Millenium Edition, Englewood Cliff: Prentice Hall, 2007. LACINA, K., KALA, T.:. Regionální a mezinárodní marketing. Nakl. Gaudeamus při Univerzitě Hradec Králové, 2003, ISBN 80-7041-929-6. PAULIČKOVÁ, R.:. Teoretické otázky regionálneho a mestského marketingu. ZU Plzeň, 2005, ISBN 80-7043-365-5. VACULÍK, J. a kol.:. Marketingové řízení. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2005. RUMPEL, P.:. Teritoriální marketing jako koncept územního rozvoje. Ostrava: Ostravská univerzita, 2002. ISBN 8070428309.

Požadavky

Zpracování seminární práce.

Garant

Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.

Vyučující

Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.