Předmět Elektronický obchod (USII / KELO)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu USII / KELO - Elektronický obchod, Fakulta ekonomicko-správní, Univerzita Pardubice (UPa).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Systém a model elektronického obchodu.Obchod a elektronické obchodování.Modely elektronického obchodu.Bezpečnost elektronického obchodování.Modelování elektronického obchodu.Vlastnosti elektronického obchodu.Strategické řízení firmy a elektronický obchod.Možnosti elektronického bankovnictví.Řízení krizí a elektronický obchod.Projektování elektronického obchodu.Příklady a simulace elektronického obchodování.
Získané způsobilosti
Absolvent předmětu bude schopen se orientovat v oblasti tvorby a užití portálů internetového obchodování, posuzovat vhodnost užití elektronických katalogů.
Literatura
DVOŘÁK, J. Elektronický obchod. MSD s.r.o. Brno: Ing. Zdeněk Novotný, CSc. 116 s., 2002. ISBN 80-214-2236-X.FRIMMEL, M. Elektronický obchod/právní úprava. Praha: Prospektrum, 2002. ISBN 80-7175-114-6.nullFRANCU, M. Internet pro podnikatele. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2002. ISBN 80-7226-623-3.DOUCEK, P. a BÉBR R. Manažerské informační systémy a jejich ekonomika. Praha: VŠE, 2002. ISBN 80-245-0412-X.BUCHALCEVOVÁ, A. Metodiky vývoje a údržby informačních systémů. Praha: Grada, 2004. ISBN 80-247-1075-7.BASL, J. Podnikové informační systémy - Podnik v informační společnosti. Praha: Grada, 2004. ISBN 80-247-0214-2.DONÁT, J. E-Business pro manažery. Praha: Grada Publishing, 200. ISBN 80-247-9001-7.GRUBLOVÁ, E. Internetová ekonomika. 1. vyd. Ostrava: Reproni, 2002. ISBN 80-7329-006-6.DOHNAL, J. Řízení vztahů se zákazníky - Procesy, pracovníci, technologie. Praha: Grada, 2004. ISBN 80-247-0401-3.
Požadavky
Zápočet je získán na základě průběžné kontroly na cvičeních a zpracovaného a obhájeného projektu - vytvoření nového elektronického obchodu a zpracování marketingového plánu pro jeho následný provoz. Podrobné (upřesňující) požadavky jsou zveřejněny při zahájení semestru.
Garant
Ing. Renáta Bílková, Ph.D.
Vyučující
Ing. Renáta Bílková, Ph.D.