Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Elektronický obchod (USII / PELO)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu USII / PELO - Elektronický obchod, Fakulta ekonomicko-správní, Univerzita Pardubice (UPa).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Elektronické podnikání, etapy vývoje e-commerce, elektronické obchodování v 21. století2. Typy elektronického obchodování a modely B2B, B2C, B2G3. Elektronické obchodování v ČR a ve světě4. Návrh elektronického obchodu základní návrh struktury, základy webdesignu5. Redakční systémy, software pro tvorbu internetového obchodu6. Elektronický marketing - nástroje a systémy elektronického marketingu, SEM - Search Engine Marketing7. SEO Search Engine Optimization8. Webová analytika - základní ukazatele a využití aplikace Google Analytics pro zpracování analýzy elektronického obchodu9. Elektronický obchod a jeho bezpečnost10. Elektronické platební systémy metody plateb v internetových obchodech11. Elektronická komunikace a výměna dat - podstata elektronické výměny dat (EDI, ebXML)12. Mobilní obchodování (m-commerce) principy, technologie, typy aplikací

Získané způsobilosti

Absolvent předmětu bude schopen se orientovat v základních pojmech a principech z oblasti e-business a e-commerce a seznámí se s nástroji pro tvorbu e-commerce portálů, internetového marketingu a webové analytiky.

Literatura

DVOŘÁK, J. Elektronický obchod. MSD s.r.o. Brno: Ing. Zdeněk Novotný, CSc., 2002. ISBN 80-214-2236-X.CHAFFEY, D. E-business and e-commerce management. New York: FT Prentice Hall, 2011. ISBN 9780273752011.LAUDON, K., TRAVER K. E-commerce: business, technology, society. Pearson Education, 2012. ISBN 978-027-3761-297.DONÁT, J. E-Business pro manažery. Praha: Grada Publishing, 2000. ISBN 80-247-9001-7.FRIMMEL, M. Elektronický obchod/právní úprava. Praha: Prospektrum, 2002. ISBN 80-7175-114-6.POUR, J. a kolektiv. Informační systémy a elektronické podnikání. Praha: VŠE, 2001. ISBN 80-245-0227-5.HORŇÁKOVÁ, M. Copywriting. Computer, a.s. SEVT L 1439005. ISBN 978-80-251-3269-2.SEDLÁČEK, J. E-komerce ? internetový a mobil marketing od A do Z. BEN ? technická literatura, Praha, 2006. ISBN 80-7300-195-0.BECK, A. Google AdWords. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2898-8.DOVER, D., DAFFORN E. SEO: optimalizace pro vyhledávače profesionálně. Brno: Zoner Press, 2012. ISBN 978-80-7413-172-1.TONKIN, S., WHITMORE C., CUTRONI J. Výkonostní marketing s Google Analytics. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3339-2.KAUSHIK, A. Webová analytika 2.0: kompletní průvodce analýzami návštěvnosti. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-2964-7.

Požadavky

Zápočet je získán na základě průběžné kontroly na cvičeních a zpracovaného a obhájeného projektu - vytvoření nového elektronického obchodu a zpracování marketingového plánu pro jeho následný provoz. Podrobné (upřesňující) požadavky jsou zveřejněny při zahájení semestru.

Garant

Ing. Renáta Bílková, Ph.D.

Vyučující

Ing. Renáta Bílková, Ph.D.doc. Ing. Miloslav Hub, Ph.D.Ing. Renáta Bílková, Ph.D.