Předmět Prezentační dovednosti pro učitele (KAA / PREZU)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KAA / PREZU - Prezentační dovednosti pro učitele, Fakulta filozofická, Univerzita Pardubice (UPa).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1 Voice care2 Audio-visual (online) aids and apps3 Structuring a presentation: making a start4 Connecting with the audience5 Techniques for effective presentations6 Body language7 Finishing off8 Question time9 Informational presentation10 Motivational presentation11 Persuasive presentation12 Storytelling13 Final presentations
Získané způsobilosti
Student rozvíjí své komunikační a prezentační dovednosti, včetně schopnosti práce se sekundárními zdroji, a prostřednictvím praktických cvičení také úroveň jazykové kompetence.
Literatura
TED (Technology, Entertainment and Design) Talks. TED-Ed (platform for video lessons). JOLLES, R.L. How to Run Seminars and Workshops. New York, 2001. MIKULÁŠTÍK, M. Komunikační dovednosti v praxi. Praha, 2003. HARRIS, JEAN M. Presentation skills for teachers. London, 2012. ISBN 978-0-7494-1765-9.STEELE, WILLIAM R. Presentation skills 201 how to take it to the next level as a confident, engaging presenter. Denver, Colo., 2009. ISBN 978-1-4327-3840-2.WILLIAMS, E.J. Presentations in English. Oxford, 2008.
Požadavky
1. Aktivní účast v hodinách (individuální prezentace vybraných témat, poskytování a přijímání zpětné vazby, účast ve skupinových diskuzích).2. PREZU e-video-portfolio (individuální práce): video nahrávky jednotlivých prezentací zadaných v a na kontaktní hodiny, prezentovaných prostřednictvím blogu, včetně dalších tématických úkolů.3. Závěrečná prezentace (skupinový projekt). Téma: My, studenti oboru Anglický jazyk - specializace v pedagogice. Cíl: informovat, motivovat, přesvědčit publikum ke studiu tohoto oboru. Audio-vizuální pomůcky: povinnou součástí je vlastnoručně vyrobené video (max. 2 min dlouhé), předložení scénáře videa k diskuzi 30. března. Skupiny: 2-3 studenti předloží k 23. březnu písemnou dohodu o náplni práce jednotlivých členů skupiny, včetně termínů plnění.
Garant
Mgr. Irena Reimannová, Ph.D.
Vyučující
Mgr. Irena Reimannová, Ph.D.Mgr. Lucie Zídková