Předmět Výuka žáků se spec. vzděl. potřebami (KAA / VSPU)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KAA / VSPU - Výuka žáků se spec. vzděl. potřebami, Fakulta filozofická, Univerzita Pardubice (UPa).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Understanding the concept of Special Educational Needs.Specific learning difficulties.Learner with dyslexia learning English.Exceptionally gifted learners.Individual learner differences. Differentiation.Specific teaching techniques in teaching English to learners with SEN.Material teaching aids.In the academic year 2014/2015 the course will be composed of two parts - a face2face course and an online course. More information will be provided in the seminar on March 2nd 2015.
Získané způsobilosti
Studenti rozvíjejí vlastní profesní kompetenci v oblasti pedagogické diagnostiky a řízení procesů vyučování s akcentem na diferenciaci. Osvojí si konkrétní techniky a strategie, které budou schopni efektivně využívat ve výuce jazykových prostředků a řečových dovedností v heterogenních třídách s integrovanými žáky mimořádně nadanými a s žáky se specifickými poruchami učení.
Literatura
Hurtová, D., Strnadová, I., Šigutová, M. Anglický nápadníček. OUP, 2006. OTT, P. How to Detect and Manage Dyslexia. Oxford : Heinemann Educational Books, 1997. ZELINKOVÁ, O. Poruchy učení. Praha: Portál, 2003. Grenarová, R.; Vítková, M. Cizojazyčná výuka a nadaný žák. Brno: Masarykova univerzita, 2010. ISBN 978-80-210-5375-5.Hříbková, L. Nadání a nadaní. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-1998-6.Broomfield, H., Combley, M. Overcoming Dyslexia. Whurr Publishers, 1996. Layton, L., Deeny, K. Sound Practice: Phonological Awareness in the Classroom. Fulton (David) Publishers Ltd., 2002.
Požadavky
1. aktivní účast na kontaktních hodinách (80%) a absolvování online kursu2. realizace projektu (návrh výzkumného nástroje, sběr dat, prezentace výzkumných zjištění) 3. účast na skupinové diskusi 25.5.2015
Garant
PaedDr. Monika Černá, Ph.D.