Předmět Reklama jako žánr (KLKS / PORE)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KLKS / PORE - Reklama jako žánr, Fakulta filozofická, Univerzita Pardubice (UPa).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Opravdu víme, co to je reklama?Reklama a my. Čeho si vážíme a co nás rozčiluje na reklamě?Co to je žánr? Lingvistika a problém žánrů.Mechanismy persvaze v reklamě.Psychologie v reklamě - kdy jí vnímáme a pamatujeme si reklamu.Specifika vybraných forem reklamy. Televizní reklama.Specifika vybraných forem reklamy. Rozhlasová reklama.Specifika vybraných forem reklamy. Tištěná reklama.Specifika vybraných forem reklamy. Venkovní reklama.Specifika vybraných forem reklamy. Sociální reklama.Umění tvorby dokonalé reklamy.Svět okolo reklamy. Reklama mezinárodní.
Získané způsobilosti
Student, který si zvolí tento kurz, by měl mít základní vědomosti o daném jazyce a měl by být schopen jej aktivně (alespoň na základní úrovni) používat.
Literatura
KWARCIAK, B. Co trzeba wiedzieć o reklamie?. Kraków, 1997. POSTER, M. Média w reklamě. Televize, rozhlas, tisk. Praha, 2003. DOLIŃSKI, D. Psychologia reklamy. Wrocław , 1998. CNEJRKOVA, S. Reklama v češtině. Čeština v reklamě. Praha, 200. SEBESTA, K. Reklamní texty. Jejich funkce a výstavba. Praha, 1990. DYER, G. Advertising as communication. London and New York , 1982. SKOWRONEK, K. Reklama. Studium pragmalingwistyczne. Kraków, 1993. IND, N. Wielkie kampanie reklamowe. Warszawa, 2001. CIALDINI, R. Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka. Gdańsk, 1999.
Požadavky
Zápočet bude udělen na základě aktivní práce v seminářích, splnění všech studijních povinností (vypracování celkem jednoho hlavního referátu a všech dílčích úkolů). Povolená absence jsou 2 semináře (v případě omluvené absence se neúčast nenahrazuje, v případě neomluvené absence budou zadány samostatné písemné úkoly v rozsahu probírané v seminářích látky).
Garant
Mgr. Renata Rusin Dybalska, Ph.D.