Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Public relations a role tiskového mluv. (KLKS / PRRTM)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KLKS / PRRTM - Public relations a role tiskového mluv., Fakulta filozofická, Univerzita Pardubice (UPa).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Analýza práce PR ve firmě, neziskovce nebo státní správěPodlinková a nadlinková komunikaceB2B a B2C marketingZaložení fiktivních PR společností, které mezi sebou budou soupeřitMedia relationPR článekPříprava tiskové zprávyTisková konferenceKrizová komunikaceKampaň k nepopulárnímu rozhodnutíDoprovodná reklamní kampaňCorporate identityGrafické zpracování kampaněGuerilla marketing, buzz, virálPR na sociálních sítíchVystoupení v rozhlase, po telefonu, v televiziÚčinnost PRPrezentace kampaně jednotlivých skupin a rozbor

Získané způsobilosti

V semináři si studenti prakticky ověří znalosti z přednášek, vyzkouší si a kriticky analyzují práci PR a činnosti tiskového mluvčího, naučí se základní marketinkové dovednosti, rozvinou své jazykové a stylistické schopnosti a kreativní myšlení v oblasti PR.

Literatura

POSPÍŠIL, P. Efektivní Public Relations a media relations. Praha, 2002. VĚRČÁK, V., GIRGAŠOVÁ, J., LIŠKAŘOVÁ, R. Media relations není manipulace. Praha, 2004. NĚMEC, P. Public relations - komunikace v konfliktních a krizových situacích. Praha, 1999. NĚMEC, P. Public relations - praxe komunikace s veřejností. Praha, 1996. SAUNDERS, B., RAE, A. C. Jak blufovat v public relations. Praha, 1995. ŠIMURKA, D. Mluvte jako mluvčí. Praha, 2009. ŠÁLEK, M., FEŘTEK,T. Novináři nejsou zlí - Mediální rukověť pro neziskové organizace. Praha, 2001. BAJČAN, R. Techniky Public Relations aneb Jak pracovat s médii. Praha, 2003. LENZ, V. Tiskově letem mluvčího světem. Praha, 2010. KOHOUT, J. Veřejné mínění, image a metody Public Relations. Praha, 1999.

Požadavky

Aktivní docházka a práce v seminářích, splnění všech úkolů ze seminářů, pravidelná domácí příprava, vypracování vlastní závěrečné práce na dané téma.

Garant

PhDr. Zuzana Nováková