Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Public relations - komunikace s veř. II (KLKS / PUBR2)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KLKS / PUBR2 - Public relations - komunikace s veř. II, Fakulta filozofická, Univerzita Pardubice (UPa).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Povaha PR, vznik a rozvoj oboru, přehled klíčové terminologie.Kdo je veřejnost, zájmové a vlivové skupiny, opinion leaders.Vztah mezi PR a marketingem a reklamou, komunikační mix.PR jako funkce managementu.Nástroje a formy PR, sponzoring a Spin Doctoring.Disciplíny PR.Issues Management a krizová komunikace.Média a jejich rozdělení vzhledem k PR, publicita.Situační analýza, efektivnost PR.Práce tiskového mluvčího.Příprava a prezentace plánů a nabídek, výzkum klientské databáze.PR kampaň, situační analýza, komunikační cíle, strategie, PR nástroje.Etika PR, etický kodex, společenská odpovědnost.Vyhodnocení PR projektů a mediální analýza.

Získané způsobilosti

Student se seznámí s definicí PR, získá přehled o historii PR, vztahu mezi PR a reklamou, PR jako funkcí managementu, vnitřní a vnější PR, nástrojích a formách PR, sponzoringu, Public Affairs, komunikaci v krizových a konfliktních situacích, práci tiskových mluvčí, uměním komunikovat, lobbyingu, problematice veřejného mínění a v praktické části bude schopen vypracovat obsahovou analýzu médií a připravit PR komunikační strategii.

Literatura

HORŇÁKOVÁ, M. Copywriting. Computer, a.s. SEVT L 1439005. ISBN 978-80-251-3269-2.KRUPKA, J. Česká reklama. Bizbooks, SEVT L15119205. ISBN 978-80-265-0046-9.CHALUPA, R. Efektivní krizová komunikace. Grada. ISBN 978-80-247-4234-2.POSPÍŠIL, P. Efektivní Public Relations a media relations. Praha: Computer Press, 2002. VĚRČÁK,V.; GIRGAŠOVÁ, J.; LIŠKAROVÁ, R. Media Relations není manipulace. Praha: EkoPress, 2004. DAVID MEERMAN, S. Nová pravidla marketingu a PR. Zoner Press. ISBN 978-80-86815-93-0.ŠÁLEK, M.; FEŘTEK, T. Novináři nejsou zlí. Praha: Nadace Via, 2001. CHMEL, Z. Propagace, public relations, média. Brno: Ante Brno a FF Masarykova univerzita Brno, 1997. L ETANG, J. Public Relations. Portál, s.r.o. SEVT D4824305. ISBN 978-80-7367-596-7.NĚMEC, P. Public relations - komunikace v konfliktních a krizových situacích. Praha: Management Press, 1999. LESLEY, PH. Public relations - teorie a praxe. Praha: Victoria Publishing, 1995. FTOREK, J. Public Relations a politika. Grada. ISBN 978-80-247-3376-0.FTOREK, J. Public Relations jako ovlivňování mínění. Grada. NĚMEC, P. Public Relations. Praxe komunikace s veřejností. Praha: Management Press, 1996. NĚMEC, P. Public Relations. Zásady komunikace s veřejností. Praha: Management Press, 1993. BAJČAN, R. Techniky Public Relations aneb Jak pracovat s médii. Praha: Management Press, 2003. MCQUAIL, D. Úvod do teorie masové komunikace. Praha: Portál, 2002. KOHOUT, J. Veřejné mínění, image a metody public relations. Praha: Management Press, 1999.

Požadavky

Předpokladem udělení zápočtu je povinná účast na přednáškách a vypracování a ústní obhájení public relations projektu PR kampaně na zvolené téma.

Garant

PhDr. Zuzana Nováková

Vyučující

PhDr. Zuzana Nováková