Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Pedagogicko-terap. metody a techniky II. (KPZ / P6PTM)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KPZ / P6PTM - Pedagogicko-terap. metody a techniky II., Fakulta zdravotnických studií, Univerzita Pardubice (UPa).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Proprioreceptivní neuromuskulární facilitace.Fayova neuromuskulární reflexní terapie.Metoda terapie dětských mozkových poruch hybnosti Doman a Delacato.Bobath koncept.Vojtova reflexní metoda.Bazální stimulace.Koncept Castillo - Morales.Myofunkční terapie.Pohybová rehabilitace hemiplegiků.Metoda Rood.Senzorická integrační terapie dle Joan Ayers.Metoda senzorické stimulace Affolter.Metoda Perfetti.Koncept Montessori.Koncept induktivní podpory: Pöte.Psychomotorická terapie.Koncept M. Frostigové.Petzoldova integrativní pohybová terapie.Biofeedback.Bazální stimulace.Doteková terapie.Snoezelen.

Získané způsobilosti

Student umí získané poznatky z oblasti pedagogicko-terapeutických metod aplikovat v praxi zdravotně-sociálního pracovníka.

Literatura

VÍTKOVÁ, M. Podpora vzdělávání dětí a žáků s těžkým zdravotním postižením II. Metoda bazální stimulace. Praha : IPPP, 2001. PIPEKOVÁ, J.; VÍTKOVÁ, D. (ed.). Terapie ve speciálně pedagogické péči. Brno : Paido, 2001. ISBN 80-7315-010-7.LIPPERTOVÁ - GRÜNEROVÁ, M. Neurorehabilitace. Praha : Galén, 2005. ISBN 80-7262-317-6.PAVLŮ, D. Speciální fyzioterapeutické koncepty a metody. Brno : CERM, 2003. ISBN 80-7204-312-9.VYMĚTAL, J. Úvod do psychoterapie. Praha : Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0253-3.

Požadavky

Ústní zkouška.Splnění povinné 80% účasti na cvičeních.

Garant

Mgr. Kateřina KmentováPhDr. Marie Macková, Ph.D.

Vyučující

Mgr. Kateřina KmentováPhDr. Marie Macková, Ph.D.