Předmět Psychologie a mark. komun. (AUBI / AYPMK)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu AUBI / AYPMK - Psychologie a mark. komun., Fakulta aplikované informatiky, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
- úvod do psychologických věd,- klasifikace psychických jevů, procesů a stavů (vnímání, city, myšlení, postoje),- psychologie osobnosti I (osobnost, tělesné a výrazové vlastnosti),- psychologie osobnosti II (schopnosti, temperament, charakter, normalita osobnosti, motivace osobnosti),- vývojová psychologie - vývoj osobnosti (vývojová období),- metody poznávání osobnosti (diagnostické metody,- základní teze sociální psychologie,- základní teze patopsychologie, psychopatalogie, psychiatrie- psychologie spotřebitele a trhu, psychologie reklamy, psychologie krizového řízení,- úvod do marketingu - podstata a vymezení marketingu,- marketingové řízení a strategie, analýza marketingového prostředí,- marketingové komunikace - podstatný marketingový nástroj,- propagace, reklama, osobní prodej, podpora prodeje, přímý marketing, sponzoring,- faktory, které marketingové komunikace ovlivňují - percepce, postoje, osobnost, sociální interakce, verbální a noverbální komunikace,
Získané způsobilosti
Studenti získají základní znalosti ve vybraných oblastech psychologie, budou schopni se orientovat v problematice marketingových komunikací a budou seznámeni s faktory, které komunikaci ovlivňují (percepce, postoje, osobnost, sociální interakce, verbální a noverbální komunikace).
Literatura
KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. Praha : Grada, 2007. ISBN 80-247-0016-6.Clow, Kenneth E. Reklama, propagace a marketingová komunikace. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2008. ISBN 978-80-251-1769-9.Nakonečný, Milan. Encyklopedie obecné psychologie. 2. rozš. vyd. Praha : Academia, 1998. ISBN 8020006257.Foret, Miroslav. Marketing pro začátečníky. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2008. ISBN 978-80-251-1942-6.Foret, Miroslav. Marketingová komunikace. 2. vyd. Brno : Ekonomicko-správní fakulta MU, 1997. ISBN 8021016817.Schultz, Don E. Moderní reklama : umění zaujmout. Praha : Grada, 1995. ISBN 8071690627.Black, S. Nejúčinnější propagace : Public Relations. Praha : Grada, 1994. ISBN 80-7169-106-2.Ogilvy, D. O reklamě. Praha : Management Press, 1996. ISBN 80-85943-25-5.PRAŠKO, J. Poruchy osobnosti. Praha: Portál, 2003. Černý, Vojtěch. Prodejní techniky. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2003. ISBN 8025100324.BEDRNOVÁ, E., NOVÝ, I. Psychologie a sociologie řízení. Praha: Management Press, 2007. NAKONEČNÝ, M. Psychologie osobnosti. Praha: Academia, 2009. Vysekalová, Jitka. Psychologie reklamy : nové trendy a poznatky. 3., rozš. a aktualiz. vyd. Praha : Grada, 2007. ISBN 978-80-247-2196-5.Vysekalová, J. Psychologie v marketingových komunikacích. Brno : MOSPRA, 1997. Tellis, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha : Grada, 2000. ISBN 8071699977.Černý, Vojtěch. Řeč těla : [neverbální komunikace pro obchodníky i běžný život]. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2007. ISBN 978-80-251-1658-6.Hewstone, M., Stroebe W. Sociální psychologie. Praha: Portál,, 2006. Nakonečný, Milan. Sociální psychologie. Vyd. 1. Praha : Academia, 1999. ISBN 8020006907.NAKONEČNÝ, M. Základy psychologie. Praha : Academia, 1998.
Požadavky
Způsob zakončení předmětu - klasifikovaný zápočetDocházka: povinná první přednáška, zpracování zápočtové písemné práce.Zkouška se skládá z části písemné a ústní.
Garant
PhDr. Mgr. Stanislav Zelinka
Vyučující
PhDr. Mgr. Stanislav Zelinka