Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing (MUMM / A3MAR)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MUMM / A3MAR - Marketing, Fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- Úvod do marketingu- Současné marketingové prostředí- Strategické plánování a marketing- Informace pro marketingové rozhodování- Proces marketingového výzkumu- Chování zákazníků a segmetace trhu- Strategie produktu a služby. Zákaznická hodnota- Cenové strategie.Celkové náklady zákazníka- Distribuční strategie.Zákanický komfort- Propagační strategie. Komunikace.- Nové trendy v marketingu. Globální dimenze marketingu- Marketing a společnost. Marketing malých podniků- Customer Relationship Management- Management marketingu v českých podnicích

Získané způsobilosti

Student se naučí definovat marketingové pojmy a konstruovat vhodné metody k návrhu a realizaci marketingového mixu, pochopí důležitost marketingové koncepce organizace, ať ziskové či neziskové. Důraz je kladen na rozvoj produktu, stanovení ceny, stanovení distribučních cest a metod, výběr vhodného mixu marketingové komunikace, s cílem uspokojení potřeb zákazníka a zabezpečení konkurenceschopnosti organizace v prostředí současných trhů. Student si osvojí základní metody marketingových analýz, výzkumu trhu, výzkumu potřeb zákazníka, výzkumu konkurence a jejich implementaci do činností marketingově řízeného podniku.

Literatura

Kotler, Philip. Marketing. Praha : Grada, 2004. ISBN 80-247-0513-3.PERREAULT, William D.; McCARTHY, Jerome E. Basic Marketing: A Global Managerial Approach. New York : McGraw-Hill, 2002. ISBN 0-07-240947-9.KOZÁK, V., STAŃKOVÁ, P. Marketing I. Zlín, UTB, 2010. KOTLER, Ph., KELLER, K. L. Marketing Managemet. Prentice Hall, 2007. ISBN 0-13-033629-7.Storbacka, Kaj. Řízení vztahů se zákazníky = Customer relationship management. 1. vyd. Praha : Grada, 2002. ISBN 807169813X.časopis. Trend marketing. Praha : Economia.

Požadavky

Způsob zakončení předmětu - zkouškaPožadavky na zápočet - vypracování marketingové studie vybraného podniku; aestavení SWOT analýzy, 80% aktivní účast na semináříchPožadavky na zkoušku - písemný test, musí být napsán alespoň na 60 %, následuje ústní zkouška v rozsahu znalosti přednášek a seminářů

Garant

Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D.doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.

Vyučující

Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D.doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D.doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.