Předmět Aplikovaný marketingový výzkum (MUMM / CAPMV)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MUMM / CAPMV - Aplikovaný marketingový výzkum, Fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Aplikovaný marketingový výzkum ovlivněný průmyslovým odvětvím a typem trhu; rozdílnost podmínekVýzkum chování zákazníků na trhu potravinVýzkum brandinguMarketingový výzkum napříč kulturamiVýzkum chování zákazníků na InternetuOvlivňování chování zákazníků na Internetu
Získané způsobilosti
Studenti budou rozumět tomu, jak rozvíjet aplikovaný marketingový výzkum a provádět efektivní management v procesu marketingového výzkumu. Studenti se naučí, jak vybrat vhodné metody a postupy pro marketingový výzkum v rozdílných typech průmyslu a různých trzích.
Literatura
HINDLS, R., NOVÁK, I., HRONOVÁ, S. Analýza dat v manažerském rozhodování. 1. vyd. Praha: Grada, 1999. ISBN 8071692557.ZIKMUND, W.G. Exploring Marketing Research. Thomson South-Western. ISBN 0-324-18148-5.Chovancová, Miloslava. Marketing II. Vyd. 1. Zlín : Univerzita Tomáše Bati, 2006. ISBN 80-7318-380-3.Přibová, Marie. Marketingový výzkum v praxi. 1. vyd. Praha : Grada, 1996. ISBN 8071692999.PERREAULT, W. D. Jr., McCARTHY, E. J. Basic Marketing: A Global - Managerial Approach, McGraw_Hill/Irwin, New York, 2002, ISBN 0-07-240947-9. KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. Praha : Grada, 2007. ISBN 80-247-0016-6.
Požadavky
Požadavky na zápočet - vypracování projektu marketingového výzkumu.Požadavky na zkoušku - písemný test, musí být napsán alespoň na 60%, následuje ústní zkouška v rozsahu znalostí přednášek a seminářů
Vyučující
doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D.