Předmět Mezinárodní marketing (MUMM / CMEM)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MUMM / CMEM - Mezinárodní marketing, Fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
- Úvod do mezinárodního marketingu- Úloha státu v mezinárodním obchodě- Obchodní a platební bilance- Kupní smlouva a INCOTERMS 2010- Specifika mezinárodního marketingového mixu- Media Brief- Mezinárodní marketingové plánování- Sociální faktory v mezinárodním marketingu- Mezinárodní marketingový výzkum- Portfolio analýzy využívané v mezinárodním marketingu- Koncepce mezinárodního marketingu- Segmentace v mezinárodním marketingu- Positioning v mezinárodním prostředí- Životní cyklus výrobků na mezinárodních trzích- Formy vstupu firem na mezinárodní trhy- Clo, doprava a dokumenty využívané v mezinárodním managementu- Rizika v mezinárodním prostředí- Konkurenční a marketingové strategie v mezinárodním prostředí- Instituce v mezinárodním podnikání
Získané způsobilosti
Student má znalosti o mezinárodním marketingu, úloze státu v mezinárodním podnikání a o obchodní a platební bilanci. Umí se orientovat v základních náležitostech mezinárodní kupní smlouvy, doložkách INCOTERMS i v specifikách mezinárodního marketingové mixu a media brief. Student je schopný realizovat základní portfolio analýzy i PEST analýzu na podmínky podnikání i v mezinárodním prostředí. Má znalosti o formách vstupu na mezinárodní trhy i o rizicích v mezinárodním prostředí, o konkurenčních strategiích na mezinárodních trzích a hlavních institucích, které ovlivňují mezinárodní podnikání celosvětově.
Literatura
Štrach, Pavel. Mezinárodní management. 1. vyd. Praha : Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2987-9.MACHKOVÁ, H. Mezinárodní marketing : nové trendy a reflexy změn ve světě. Praha : Grada, 2009. Svatoš, Miroslav. Zahraniční obchod : teorie a praxe. 1. vyd. Praha : Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2708-0.Keegan, Warren J. Global marketing. 5th ed. London : Pearson Prentice Hall, 2008. ISBN 978-0-13-813386-3.Buchta, Miroslav. Mezinárodní management a marketing : pro kombinovanou formu studia. Vyd. 1. Pardubice : Univerzita Pardubice, 2008. ISBN 978-80-7395-109-2.
Požadavky
Způsob zakončení předmětu - zkouškaPožadavky na zápočet - vypracování seminární práce dle pokynů vyučujícího, 80% aktivní účast na seminářích Požadavky na zkoušku - písemný test, musí být napsán alespoň na 60 %, následuje ústní zkouška v rozsahu znalosti přednášek, seminářů a základní literatury