Předmět Marketing zdravotnictví (MUMM / CMGZ)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MUMM / CMGZ - Marketing zdravotnictví, Fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
- Marketing a marketingové řízení ve zdravotnictví, jejich specifika- Průzkum trhu ve zdravotnictví- Analýza vnějšího a vnitřního prostředí- Marketingový mix ve zdravotnictví- Marketingová komunikace ve zdravotnictví- Marketingový plán
Získané způsobilosti
Studenti se naučí definovat základní vlivy prostředí pomocí STEP analýzy, Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil a SWOT analýzy, dále se seznámí s marketingovým mixem zdravotnických zařízení a naučí se pracovat s marketingovým plánem.
Literatura
Liška, Václav. Makroekonomie. 2. vyd. Praha : Professional Publishing, 2004. ISBN 80-86419-54-1.Zlámal, J. Marketing ve zdravotnictví, Brno : NCONZO. 2005. Exner, Lubomír. Strategický marketing zdravotnických zařízení. 1. vyd. Praha : Professional Publishing, 2005. ISBN 8086419738.Zlámal, J. Marketing firmy. VUP Olomouc. 2005. Kotler, P. Marketing management. Praha : Grada, 2004. Kotíková, H., Zlámal, J. Marketing. VUP Olomouc. 2006.
Požadavky
Způsob zakončení předmětu - zkouškaPožadavky na zápočet - vypracování seminární práce zaměřené na marketingové řízení nemocnicPožadavky na zkoušku - písemný test, musí být napsán alespoň na 60 %, následuje ústní zkouška v rozsahu znalosti přednášek a seminářů
Garant
doc. Ing. Pavla Staňková, Ph.D.
Vyučující
doc. Ing. Pavla Staňková, Ph.D.