Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Průmyslový marketing (MUMM / CPMA)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MUMM / CPMA - Průmyslový marketing, Fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- Úvod do předmětu, charakteristika průmyslových trhů, specifika průmyslového marketingu- Typologie průmyslových a spotřebitelských výrobků a jejich distribuce a vzájemná komparace z marketingového hlediska- Nákupní marketing, nákupní chování na průmyslových trzích a jeho specifika- Komunikační politika, podpora prodeje, veletrhy, výstavy, další podpůrné materiály, přínosy výrobků- Dodavatelsko-odběratelské vztahy - vztahový marketing na průmyslových trzích- Marketing ve stavebnictví a jeho specifika- Marketing průmyslových zón- Nové trendy v průmyslovém marketingu- Marketing společnosti Barum Continental, s. r. o. Otrokovice

Získané způsobilosti

Student bude mít znalosti o specifikách průmyslového marketingu a o aplikaci marketingového mixu na průmyslových trzích.

Literatura

PILÍK, M. Business-to-Business Marketing. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně,, 2006. ISBN 80-7318-452-4.GIGLIERANO, Vitale. Business-to-Business Marketing: Analysis and Practise in a Dynamic Environment. Mason : Thomson Learning, 2002. ISBN 0-324-07296-1.Pilík, Michal. Průmyslový marketing. 1. vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati, 2005. ISBN 8073183676.http://www.fool.com/research/2000/foolsden000825.htmPERREAULT, W. D. JR. and MCCARTHY, E. J. Basic Marketing: A Global - Managerial Approach. New York : McGraw hill, 2003. ISBN 0-07-240947-9.Business-to-business marketing : strategies and implementation. New York : Palgrave, 2003. ISBN 033392195X.REEDER, Robert R. Industrial Marketing - Analysis, Planning and Control. London : Prentice-Hall International, 1991. ISBN 0-13-457482-6.Kotler, Philip. Marketing. Praha : Grada, 2004. ISBN 80-247-0513-3.

Požadavky

Způsob zakončení předmětu - zkouškaPožadavky na zápočet - vypracování seminární práce dle požadavků vyučujícího.Požadavky na zkoušku - písemný test, musí být napsán alespoň na 60 %, následuje ústní zkouška v rozsahu znalosti přednášek a seminářů

Garant

doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D.

Vyučující

doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D.