Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Elektronický obchod (MUMM / KELO)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MUMM / KELO - Elektronický obchod, Fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- Historie on-line marketingové komunikace- On-line právní aspekty marketingové komunikace na Internetu- Bannery a bannerová reklama (typy bannerů, prodejci internetové reklamy Seznam.cz, Google, aj.)- PPC reklama, Google AdWords, Search Engine Marketing (SEO - onpage, offpage)- E-mailový marketing, Mobilní marketing- Buzz marketing, Game vertising, Blog marketing- Social media marketing (charakteristika soc. sítí, základní členění, marketingové využití)- Video marketing (základní charakteristika video portálů, úspěšnost video obsahu, virál a jeho charakteristika)

Získané způsobilosti

Student bude mít znalosti o specifikách internetového trhu a o tom, jak si založit vlastní internetový business.

Literatura

TIMM, Paul R. Customer service: career success through customer loyalty. 4th ed. Upper Saddle River. N.J.: Pearson Prentice Hall, 2007. ISBN 0-13-223658-3.SUCHÁNEK, Petr. E-commerce: elektronické podnikání a koncepce elektronického obchodování. Praha: Ekopress, 2012. ISBN 978-80-86929-84-2.eTrust : forming relationships in the online world. New York : Russell Sage Foundation, 2009. ISBN 978-0-87154-311-0.Clifton, Brian. Google Analytics : podrobný průvodce webovými statistikami. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2009. ISBN 978-80-251-2231-0.HAYES, Bob E. Measuring customer satisfaction and loyalty: survey design, use, and statistical analysis methods. 3rd ed. Milwaukee. ASQ Quality Press, 2008. ISBN 978-0-87389-743-3.GILLIN, Paul a Eric SCHWARTZMAN. Social marketing to the business customer: listen to your B2B market, generate major account leads, and build client relationships. Hoboken: John Wiley & Sons, 2011, 2011. ISBN 978-0-470-63933-7.

Požadavky

Způsob zakončení předmětu - klasifikovaný zápočetPožadavky na zápočet - vypracování seminární práce dle požadavků vyučujícího, 80% aktivní účast na seminářích + písemný test, který musí být napsán alespoň na 60 %

Garant

doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D.

Vyučující

doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D.