Předmět Marketingové komunikace (MUMM / KIMK1)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MUMM / KIMK1 - Marketingové komunikace, Fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
- Základní pojmy komunikačního procesu- Reklama- Osobní prodej- Podpora prodeje- PR - vztahy s věřejností- Sponzoring- Direct marketing- Komunikační strategie- Nové trendy v marketingových komunikacích
Získané způsobilosti
Student bude po absolvování kurzu způsobilý vykonávat základní operace kreativních oblastí marketingových komunikací, bude znát nástroje a prostředky používané v marketingových komunikací, stejně tak získá základní znalosti pro tvorbu komunikačních strategií. Student pochopí smysl spolupráce marketingových specialistů se specialisty na kreativní stránku komunikace.
Literatura
Soukalová. Marketing. Zlín, 2010. Světlík, J., Soukalová, R. Marketingová komunikace. Zlín: VOŠE, 1999. - materiály poskytované ústavem. studijní opory na http://education.utb.cz. Foret, Miroslav. Marketingová komunikace. 2., aktualiz. vyd. Brno : Computer Press, 2008. ISBN 80-251-1041-9.Frey, P. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. Praha, 2008.
Požadavky
Způsob zakončení předmětu - klasifikovaný zápočet80% účast na semináříchvypracování a prezentace seminární prácepředmět je zakončen klasifikovaným zápočtem
Garant
Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.
Vyučující
Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.